Pravidlo žádných pravidel

Převratná firemní kultura, díky níž Netflix dobyl svět

Reed Hastings Erin Meyerová

Kniha Pravidlo žádných pravidel

Běžně
Běžná cena je maloobchodní cena, za kterou je kniha obchodována na knižním trhu.
Cena

skladem

Běžně
Běžná cena je maloobchodní cena, za kterou je kniha obchodována na knižním trhu.
Cena
Formáty

ihned ke stažení

Běžně
Běžná cena je maloobchodní cena, za kterou je kniha obchodována na knižním trhu.
Cena
Formáty

mp3

ihned ke stažení

Namlouvá

Jakub Hejdánek, Nina Horáková

Délka

9:36

Přehrát ukázku
-0:00

Slevy zvýhodněných balíčků jsou kalkulovány z běžné ceny, za kterou je kniha obchodována na knižním trhu

Nezáleží na tom, jak tvrdě pracujete. Přestaňte kontrolovat podřízené. Vždy říkejte, co si o druhých myslíte. A nikdy, nikdy se nesnažte zalíbit šéfovi.

Firemní kultura Netflixu se na první pohled zdá přiliš radikální na to, aby v reálném světě mohla fungovat. Jenže Netflix se díky ní dokázal proměnit z půjčovny DVD na streamovací velmoc s 195 miliony zákazníků, která produkuje oscarové snímky. Tato manažerská příručka pro 21. století ukazuje novou cestu, jak vést firmu v rychle se měnícím světě. Každý, kdo nechce dopadnout jako Kodak nebo Nokia a kdo usiluje o vysokou produktivitu či inovativnost, v ní najde naprosto konkrétní návod, jak toho docílit.

O knize

Spoluzakladatel Netflixu Reed Hastings odhaluje v knize všechno, co vedlo k revoluci v zábavním a technologickém průmyslu, jíž jsme byli přímými svědky. Netflix není pro svůj úspěch milován jen akciovými trhy, Netflix milují diváci i kritici. Vlastně my všichni. Kdo neviděl Orange is the New Black, Stranger Things, Crown..., ať hodí kamenem. V posledních letech obdržel Netflix 300 nominací na Emmy, 17 nominací na Zlaté Glóby, řadu Oscarů. V roce 2019 se ocitl na první příčce žebříčku amerických firem s nejlepší pověstí a denně vstupuje do domácností mnohých z nás. Netflix však v neposlední řadě milují i jeho zaměstnanci. Co všechno za tímto úspěchem stojí? Hastings společně s Meyerovou zkoumají filozofii vedení firmy a tak máme i my příležitost díky popisu celého vývoje a proměny společnosti zjistit, jak na to. Jak vytvořit kulturu, která staví lidi nad procesy, klade větší důraz na inovace než na efektivitu a uplatňuje jen velice málo kontrolních mechanismů. Kulturu soustředěnou na podávání špičkového výkonu a vedení zaměstnanců nikoli prostřednictvím kontroly, nýbrž kontextu. Kulturu firmy připravené na rychlé proměny světa.

Parametry
Původní název:No Rules Rules: Netflix and the Culture of Reinvention
Překladatel:Petra Badalec
Edice:Hvězdy
Počet stránek:312
Vazba:Pevná bez přebalu
Barevnost:Černobílá
ISBN:978-80-7555-113-9
Velikost:140 × 202 mm
Vydáno:30. 11. 2020
Dostupné formáty:tištěná, audiokniha, e-kniha
Cena tištěné knihy:389 
Cena e-knihy:269 
Formáty e-knihy:epub, mobi, pdf
Cena audioknihy:389 
Formáty audioknihy:mp3
V knize se mimo jiné dozvíte
  • Proč omezit kontrolu.
  • Co obnáší test „koho si nechat“.
  • Proč zrušit pravidla pro služební cesty.
  • Jak naučit zaměstnance přijímat i poskytovat zpětnou vazbu.
  • Proč geniální kretény ve firmě nechcete.
  • Že firma nemá fungovat jako rodina, ale jako tým.
  • Proč platit nejlépe na trhu.
  • Proč otevřít účetní knihy všem zaměstnancům.
Obsah
Řekli o knize

„Kniha Pravidlo žádných pravidel ukazuje, že současné usilování o svobodu i odpovědnost není jen možné, nýbrž dokonce nutné, a to nejen v Silicon Valley.“ — New York Times

„Aspirující technologičtí magnáti by se měli začít shromažďovat na energickém a fascinujícím účtu Hastingse a Meyerové.“ — Publishers Weekly

„Měl jsem tu čest učit se přímo od Reeda a zkoumat firemní kulturu Netflixu. Poznatky v této knize mají nedocenitelnou hodnotu pro všechny, kdo se snaží vytvářet a udržovat firemní kulturu ve své organizaci.“ — Satya Nadella, CEO Společnosti Microsoft

„Fascinující analýza. Důrazně doporučujeme lídrům, kteří chtějí vybudovat inovativní, rychlé a flexibilní týmy.“ — Library Journal

„Hastings a Meyerová se spojili, aby prozkoumali organizační kulturu, úspěchy a zkušenosti získané v Netflixu. Střídají se v knize, aby jeden nebo druhý vysvětlil situaci nebo postup. Tento formát působí příjemně konverzačně a je velmi snadné jej sledovat. Informačně nabité, provokativní a současně nohama na zemi.“ — Booklist

O autorovi

Reed Hastings

Reed Hastings (* 1960) je spoluzakladatel a co-CEO Netflixu, filantrop v oblasti vzdělávání. Než začal podnikat, působil jako učitel Mírových sborů OSN v Africe.

Erin Meyerová (* 1971) je expertka na firemní kulturu. V roce 2019 byla označena v žebříčku Thinkers50 za jednu z nejvlivnějších byznysových myslitelek světa.

Materiály k audioknize

Grafy, tabulky a obrázky do audioknihy převést neumíme. Můžete si je však prohlédnout v doprovodné materiálech, které jsou vám zdarma k dispozici.

Vaši Melvilové

Doprovodné materiály