Nikdy nejez sám Chtěli byste se stát generálními řediteli nebo senátory? Dostat se na špičku svého oboru? Vydělávat víc peněz nebo mít „jen“ víc přátel? Čím konkrétnější představu budete mít o tom, co chcete, tím snazší bude vytyčit strategii pro dosažení cíle. A součástí této strategie je vytvořit si ve vašem vesmíru vztahy s lidmi, kteří vám pomohou dostat se tam, kam máte namířeno. Vězte, že být „neviditelný“ je mnohem horší než být neúspěšný.

Běžně
Běžná cena je maloobchodní cena, za kterou je kniha obchodována na knižním trhu.
Cena

není skladem

Běžně
Rozměry

ihned ke stažení

Vydání audioknihy není plánováno.

O knize

Kniha Keitha Ferrazziho pojednává o potřebě networkingu a upevňování lidských vztahů jako nezbytné součásti strategie pro úspěšné postavení v dnešním světě. Popisuje konkrétní kroky a způsob uvažování, které její autor používá k tomu, aby udržoval těsné spojení s tisícovkou spolupracovníků a přátel. Podle Ferrazziho totiž existuje proces nebo systém, chcete-li, který s budováním sítě souvisí. Nejde o žádné kouzlo, vyhrazené jen pro několik málo vyvolených s vrozeným darem sociální komunikace. Kontaktování druhých závisí pouze na tom, že si dopředu vytvoříte plán a budete ho plnit.

Ferrazzi přitom důsledně odlišuje navazování vztahů na základě jejich účelového, primitivního, desperátského vytěžování, které je obvykle s „networkingem“ spojováno, jeho forma spojení se světem se zakládá na velkorysosti a vzájemné pomoci. Vedle vlastních zkušeností autor nabízí i pohled na nadčasové strategie těch „nejpropojenějších“ lidí na světě, například Billa Clintona či dalajlámy.

Dozvíte se
  • jak pravidelně navazovat kontakty s lidmi
  • jak vybudovat pevnou síť spolupracovníků, přátel a rádců a jak ji udržovat v chodu
  • jak prorazit přes „dveřníky“ důležitých lidí
  • čím proměnit „chladný“ telefonát v nový kontakt
  • jak zvládnout nepříznivou reakci či odmítnutí
  • jak si vytvořit vlastní „značku“ a stát se sám sobě PR firmou
  • jak vyniknout a odlišit se při vytváření vztahů
  • jak vnímat efektivní marketing jako tvorbu vztahu se zákazníky a potenciálními zákazníky
  • pár rad, jak se stát nenahraditelným a stoupat na vrchol v době, kdy se inovace stala mnohem důležitější než výroba
Parametry
Původní název:Never Eat Alone: And Other Secrets to Success, One Relationship at a Time
Překladatel:Petr Miklica
Edice:Žádná velká věda
Počet stránek:296
Vazba:brožovaná
Barevnost:černobílá
ISBN:978-80-87270-06-6
Velikost:143 × 215 mm
Dostupné formáty:tištěná, e-kniha
Cena tištěné knihy:298 
Cena e-knihy:189 
Formáty e-knihy:epub, mobi, pdf
Obsah

Díl první – Jak změnit myšlení
Kapitola 1 – Jak se stát členem klubu
Kapitola 2 – Nehlídejte příjmy a výdaje
Kapitola 3 – Jaké je vaše poslání?
Kapitola 4 – Vytvořte síť dřív, než ji budete potřebovat
Kapitola 5 – Kouzlo odvahy
Kapitola 6 – Vlezlý otrava
Díl druhý – Co je třeba umět a znát
Kapitola 7 – Udělejte si domácí úkol
Kapitola 8 – Pište si jména
Kapitola 9 – Zahřívací telefonáty
Kapitola 10 – Se strážcem brány jednejte obratně
Kapitola 11 – Nikdy nejez sám
Kapitola 12 – Sdílejte společné zájmy
Kapitola 13 – Rozvíjejte, co jste započali
Kapitola 14 – Staňte se jednotkou rychlého konferenčního nasazení
Kapitola 15 – Spojte se s navazovači kontaktů
Kapitola 16 – Rozšiřte svůj okruh
Kapitola 17 – Umění společenské konverzace
Díl třetí – Jak proměnit známost v přátelství
Kapitola 18 – Zdraví, majetek a děti
Kapitola 19 – Společenská arbitráž
Kapitola 20 – Ťukejte – znovu a znovu
Kapitola 21 – Najděte si nosné pilíře a předcházejte si je
Díl čtvrtý – Jak dávat i brát ke vzájemné spokojenosti
Kapitola 22 – Buďte zajímaví
Kapitola 23 – Vybudujte si značku
Kapitola 24 – Dejte o své značce vědět
Kapitola 25 – O psaní
Kapitola 26 – Dostaňte se blíž k moci
Kapitola 27 – Budujte síť a oni přijdou
Kapitola 28 – Nepřehánějte to se sebevědomím
Kapitola 29 – Najděte si učitele, najděte si žáky, opakujte
Kapitola 30 – Vyváženost je nesmysl
Kapitola 31 – Vítejte ve věku propojení

O autorovi

Keith Ferrazzi Keith Ferrazzi je pokládán za předního odborníka na rozvíjení pracovních vztahů. Touto problematikou se zabývá již dvacet let a podle časopisů Forbes a Inc. je jedním z „nejpropojenějších“ lidí na světě. Světové ekonomické fórum v Davosu jej zařadilo mezi „globální vůdce zítřka“.
Díky své pozoruhodné schopnosti navazovat kontakty si Ferrazzi, syn ocelářského dělníka a uklizečky z malého města, vydláždil cestu na Yale a Harvard a poté na několik vysokých postů (byl ředitelem marketingu společnosti Deloitte Consulting a Starwood Hotels & Resorts a generálním ředitelem YaYa Media). Ještě mu nebylo ani třicet a jeho síť kontaktů se rozprostírala od chodeb Bílého domu po výsluní Hollywoodu. Nyní je generálním ředitelem společnosti Ferrazzi Greenlight, marketingové a obchodně konzultační firmy, přispívá do časopisů Inc., Wall Street Journal, Harvard Business Review a je častým hostem CNN. Žije v Los Angeles a New Yorku.
Po knize Nikdy nejez sám (v originále Never eat alone, 2005) vydal Ferrazzi titul Who's Got Your Back: The Breakthrough Program to Build Deep, Trusting Relationships That Create Success — and Won't Let You Fail (2009), který rozvíjí myšlenky první knihy.

Recenze

„Cesta k této knize začala před mnoha lety. Tento týden jsem ji dočetl a mám z toho pocit, jako když skončí dobrý film. Uspokojen, ale chtěl bych ještě!“
– Eduard Hlava, Kniha destiletí o networkingu: Nikdy nejez sám

„Před pár dny jsem dočetl knihu Nikdy nejez sám a změnilo to můj život i všechny moje schůzky, návštěvy akcí, kde se setkávám s lidmi. Autor knihy je pravděpodobně nejlepší networker na světě.“
– Marek Prchal, Médiář.cz

„Všichni v byznysu víme, jak jsou pro nás kontakty a vztahy podstatné. Konečně je tady průvodce, který nám pomůže vytvořit vlastní mocnou síť uzpůsobenou osobním cílům a stylu.“
– Jonathan F. Miller, generální ředitel AOL (America Online)

„Měl jsem možnost vidět Keitha Ferrazziho v akci. Je to skutečně mistr v budování vztahů a sítě kontaktů, které dokáže využít ve prospěch věci. Rozhodl se podělit o svůj scénář se všemi, kdo touží proniknout do tajemství tohoto důležitého umění.“
– Dr. Klaus Kleinfeld, prezident a generální ředitel Siemens

„Dobré a lehké čtení! Keith Ferrazzi je osobnost, jakou mezi učiteli na škole nepotkáte.“
– Tim Sanders, kouč Yahoo

„Keithovy způsoby, jak proměnit konferenci, jednání nebo běžnou schůzku ve výjimečnou událost ke vzájemnému prospěchu zúčastněných, jsou neocenitelným poučením pro každého v jakémkoli profesním i životním stadiu. Vřele doporučuji!“
– Jeffrey E. Garten, děkan Yale School of Management

„Knížka, která se čte jako román – plná osobních triumfů a příkladů, které čtenáře přesvědčí, že jakýkoli úspěch stojí na dobrých vztazích.“
– James H. Quigley, generální ředitel Deloitte & Touche

Zajímavé odkazy

 

Běžně
Běžná cena je maloobchodní cena, za kterou je kniha obchodována na knižním trhu.
Cena

není skladem

Běžně
Rozměry

ihned ke stažení

Vydání audioknihy není plánováno.