Žádná velká věda

Knihy z edice Žádná velká věda patří k základům naší nabídky. Jejich autoři přinášejí obvykle velice praktický a na zkušenostech postavený vhled do věcí a procesů kolem nás. Poskytují návod, jak si můžeme v tom či onom ohledu zlepšit život. V knihách z této edice snadno najdete motivaci k opuštění starých návyků a osvojení si nových. Dostat se rychle k cíli není žádná velká věda…

Zobrazuji 21–30 z 39 produktů

  • Lídři jedí poslední - Leaders Eat Last: Why Some Teams Pull Together and Others Don't, Simon Sinek

    Počet stránek: 288
    Vazba: brožovaná
    Barevnost: černobílá
    Formát: 143 × 215 mm
    Vyšlo: Leden 2015

    Lídři jedí poslední

    Proč některé týmy drží pohromadě a jiné se rozpadají

    Běžná cena: 309 
    Naše cena: 263 
    skladem 15 % sleva
    BALÍČEK = E-kniha + Papír
    Běžná cena: 558 
    Naše cena: 449 
    Slevy: 25 % e-kniha, 15 % papír
    Formát: epub , mobi
    Naše cena: 249 
    ihned ke stažení
    BALÍČEK = E-kniha + Papír
    Běžná cena: 558 
    Naše cena: 449 
    Slevy: 25 % e-kniha, 15 % papír
    Formát: mp3
    Cena audioknihy: 349 
    ihned ke stažení

    „Miluji svoji práci!“ Patříte mezi ty šťastné, kteří toto upřímně prohlašují, nebo naopak od začátku pracovní doby očima posunujete ručičku na hodinách? Představte si, že se každé ráno těšíte do práce, prožijete báječný pracovní den a se skvělým pocitem se vracíte domů. Simon Sinek na svých cestách zjistil, že to není bláhová představa, ale realita mnoha úspěšných organizací.

    Je skutečně možné vytvořit tým, ve kterém by jeden pro druhého skočil do ohně? Kde nepanuje cynismus a sobectví? Kde jsou si kolegové oporou?

    Odpovědi na tyto otázky autor poskládal ze střípků posbíraných od lidí z různých odvětví od armády až po výrobu, od vlády až po investiční bankovnictví. A výslednou mozaiku poznání vložil do nové knihy Lídři jedí poslední – Proč některé týmy drží pohromadě a jiné selhávají.

    Armáda má jasno: důstojníci jedí poslední! A to, co má být v jídelně spíše symbolickým gestem, dostává na bitevním poli vážnější rozměr. Velcí vůdcové obětují vlastní pohodlí, dokonce nasazují vlastní život pro dobro těch, kterým velí. Tento princip používá lidstvo od dob lovců a sběračů a Simon Sinek ukazuje, že platí stále, možná víc než kdy jindy.

    Jsem ochoten jíst poslední – a co dál? Jak získám loajální a hluboce oddané kolegy, kteří se nezastaví před ničím, mají-li prosadit zájmy své organizace a vize svého lídra? Jak vybuduji stabilní a sebejistý tým, kde mají všichni pocit sounáležitosti a energii směřují k dosažení společného cíle?

    Simon Sinek, autor bestselleru Začněte s proč, je přesvědčen, že našel řešení.

    Více ...

    Vyšlo v edici
    Žádná velká věda

    • Poštovné zdarma při objednání nad 750 Kč
    • Doručujeme většinou druhý pracovní den
    • Vše VŽDY SKLADEM a s >15% slevou
    • Volejte v pracovní dny 10-17h: 731055353
    • Na e-knihu v balíčku s papírem sleva 25 %
    • Platby: Visa/MC, banky, PayPal, Twisto, dobírka
  • Práce na dálku - Remote: Office Not Required, Jason Fried a David Heinemeier Hansson

    Počet stránek: 248
    Vazba: pevná s přebalem
    Barevnost: černobílá
    Formát: 135 × 200 mm
    Vyšlo: Březen 2014

    Práce na dálku

    Zn.: Kancelář zbytečná

    Běžná cena: 319 
    Naše cena: 271 
    skladem 15 % sleva

    Od autorů bestselleru Restart, zakladatelů softwarové společnosti Basecamp (dříve 37signals), přichází dlouho očekávaná novinka! Kniha věnovaná fenoménu práce na dálku.

    Na práci z domova, vlastně odkudkoliv odjinud, hlavně ne z oficiální firemní kanceláře, je v knize nahlíženo jako na budoucnost, která se děje díky moderním technologiím právě teď. Autoři se nevěnují pouze zřejmým výhodám, jakými jsou například úspory, možnost spolupracovat s největšími talenty oboru, zvýšení produktivity, konec nezaměstnanosti v malých obcích…, ale ukazují i konkrétní postupy při přechodu na práci na dálku. Zaměstnavatelům i zaměstnancům. Odpovídají jim na všechny možné výmluvy – že inovace přichází pouze v týmu, že lidem se nedá věřit a co se stane s firemní kulturou?! Diskuze je čistě praktická, Fried a Hansson před více než deseti lety založili firmu o dvou partnerech – jedním v Kodani, druhým Chicagu. Dnes mají 36 zaměstnaců a milióny uživatelů na celém světě.

    Práva na knihu, která v angličtině vyšla na podzim 2013, byla prodána do více než 30 zemí. Zdá se tedy, že současné paradigma „Přiveďte práci k pracovníkovi, ne pracovníka do práce” je platné na všech kontinentech. Nikdy v historii nebylo snažší komunikovat a spolupracovat s kýmkoliv, kdykoliv a kdekoliv.

    Více ...

    Vyšlo v edici
    Žádná velká věda

  • Prodávat je lidské - To Sell Is Human: The Surprising Truth About Moving Others, Daniel H. Pink

    Počet stránek: 256
    Vazba: brožovaná
    Barevnost: černobílá
    Formát: 143 × 215 mm
    Vyšlo: Listopad 2013

    Prodávat je lidské

    Překvapivá pravda o tom, jak ovlivňujeme ostatní

    Běžná cena: 299 
    Naše cena: 254 
    skladem 15 % sleva
    BALÍČEK = E-kniha + Papír
    Běžná cena: 548 
    Naše cena: 441 
    Slevy: 25 % e-kniha, 15 % papír
    Formát: epub , mobi
    Naše cena: 249 
    ihned ke stažení
    BALÍČEK = E-kniha + Papír
    Běžná cena: 548 
    Naše cena: 441 
    Slevy: 25 % e-kniha, 15 % papír

    Překvapivá a překvapivě užitečná kniha od autora dvou bestsellerů Drive a Whole New Mind, zkoumá a objevuje sílu prodejních schopností, kterou nakonec používáme úplně všichni. A zejména mimo oblast přímého prodeje. Podle statistik úřadů práce jsou jeden z devíti Američanů, jeden z osmi Japonců a 13 % Evropanů zaměstnáni v prodeji. Ale z průzkumu, kterého se účastnilo 7000 respondentů nepracujících v oblasti prodeje, vyplynulo, že přes dvě třetiny z nich tráví alespoň nějaký časový úsek dne přesvědčováním druhých. Ať už kolega, který umí nadchnout pro nový nápad, podnikatel hledající investory, rodič nebo učitel motivující dítě ke studiu, my všichni trávíme dny snahou ovlivnit ostatní. Daniel Pink tvrdí, že tradiční způsoby prodeje a obchodničení jsou nenávratně minulostí a pro úspěch jsou nezbytné úplně nové schopnosti a dovednosti. Dostupnost informací bere prodejcům náskok, kupující je častokrát stejně dobře připraven. Již nelze pracovat podle prodejního scénáře, improvizace je žádána a pokora je funkční zbraň. Éra nových obchodníků právě začala! Prodávat je lidské nabízí neotřelý pohled na umění prodeje, podpořený poznatky sociologie a psychologie a zabavuje odvětví prodeje negativní konotace blízké manipulaci. Kniha se pohybuje na prvních místech žebříčků NEW YORK TIMES, WALL STREET JOURNAL, WASHINGTON POST a dalších.

    Více ...

    Vyšlo v edici
    Žádná velká věda

  • Startup za pakatel - The $100 Startup: Reinvent the Way You Make a Living, Do What You Love, and Create a New Future, Chris Guillebeau

    Počet stránek: 308
    Vazba: brožovaná
    Barevnost: čb
    Formát: 143 × 215 mm
    Vyšlo: Září 2013

    Startup za pakatel

    Objevte způsob, jak pracovat na sebe a živit se tím, co vás baví

    Běžná cena: 319 
    Naše cena: 271 
    skladem 15 % sleva
    Formát: epub , mobi
    Cena e-knihy: 219  - 249 
    ihned ke stažení

    Doba je nelehká a vaše finanční situace se "sama od sebe" nezlepší. Na každém z nás leží tíha rozhodnutí, co se svým životem a co se svou obživou. Chris Guillebeau ve své knize Startup za pakatel – Objevte způsob, jak pracovat na sebe a živit se tím, co vás baví – přináší čerstvý pohled na to, jak se dnes postavit na vlastní nohy. Na knize je úžasné, že se týká prostě každého z nás. Autor ukazuje, že s trochou vůle a entusiazmu je téměř každý dospělý člověk schopen tvořit svůj vlastní malý byznys, jehož smysl pak je nejen v příjmu, ale i v radosti, kterou přináší.

    Chris vyhledal a vyslechl 1500 podnikatelů od ročního příjmu milion korun výše, kteří však začínali s pár tisícovkami v kapse. Z nich vybral padesátku nejzajímavější příběhů a hledal v nich společné rysy. Zjistil fascinující skutečnosti o tom, jak s poměrně malými prostředky (v mnoha případech konkrétně s jednou stodolarovkou) lidé nakonec proměnili svou vášeň, potřebu či koníček v úspěšný, smysluplný a zábavný byznys.

    Kniha je doplněna o české příběhy úspěšných firem napsané Filipem Dřímalkou.

    Více ...

    Vyšlo v edici
    Žádná velká věda

  • Začněte s proč - Start with Why: How Great Leaders Inspire Everyone to Take Action, Simon Sinek

    Počet stránek: 256
    Vazba: brožovaná
    Barevnost: černobílá
    Formát: 143 × 215 mm
    Vyšlo: Červenec 2013

    Začněte s proč

    Jak vůdčí osobnosti inspirují k činům

    Běžná cena: 299 
    Naše cena: 254 
    skladem 15 % sleva
    BALÍČEK = E-kniha + Papír
    Běžná cena: 558 
    Naše cena: 448 
    Slevy: 25 % e-kniha, 15 % papír
    Formát: epub , mobi
    Naše cena: 259 
    ihned ke stažení
    BALÍČEK = E-kniha + Papír
    Běžná cena: 558 
    Naše cena: 448 
    Slevy: 25 % e-kniha, 15 % papír

    Proč děláte to, co děláte? Proč jsou někteří lidé a některé společnosti úspěšnější, vlivnější, inovativnější a bohatší než ostatní? Proč způsob jejich vedení zajišťuje věrné zákazníky a loajální zaměstnance? A proč ti druzí, navzdory stejným podmínkám, nedokáží úspěch zopakovat?

    Každá organizace umí vysvětlit, co dělá, některá i jak to dělá. Ale jen velmi málo z nich umí podat vysvětlení, PROČ to dělá. Protože zisk a peníze nejsou nejsou odpovědí na PROČ, jsou jen výsledkem. Simon Sinek toužil objevit, co společného mají úspěšné osobnosti ve vedení firem i mimo ně. Při studiu vůdčích osobností a organizací, které velkou měrou ovlivnily svět, Sinek zjistil, že všichni uvažovali, jednali a komunikovali přesně stejným způsobem – vždy začali s otázkou PROČ, a až poté řešili, JAK a CO zrealizovat. Autor tento model nazývá zlatý kruh. Za PROČ se přitom nepovažují peníze nebo zisk, to jsou vždy jen výsledky. Osobnosti a firmy, které znají své PROČ, nepotřebují manipulovat – ony inspirují. Lidé je následují ne proto, že musejí, ale protože sami chtějí. Zaměstnance jejich práce těší, spatřují v ní smysl, mají zázemí a hrdost. Zákazníci jsou loajální, ochotni poskytnout podporu i v těžkých časech, imunní vůči manipulacím ostatních. Začněte s PROČ je kniha pro čtenáře, kteří sami podnikají, budují, vedou či teprve plánují, že se do něčeho pustí. Pokud principy zlatého kruhu správně uplatníte, stanete se sami přínosem pro malé i velké podniky, neziskové organizace i politické strany.

    Více ...

    Vyšlo v edici
    Žádná velká věda

  • Ticho - Quiet: The Power of Introverts in a World That Can't Stop Talking, Susan Cainová

    Počet stránek: 346
    Vazba: pevná
    Barevnost: černobílá
    Formát: 143 × 215 mm
    Vyšlo: Prosinec 2012

    Ticho

    Síla introvertů ve světě, který nikdy nepřestává mluvit

    Běžná cena: 369 
    Naše cena: 314 
    skladem 15 % sleva
    BALÍČEK = E-kniha + Papír
    Běžná cena: 628 
    Naše cena: 508 
    Slevy: 25 % e-kniha, 15 % papír
    Formát: epub , mobi
    Naše cena: 259 
    ihned ke stažení
    BALÍČEK = E-kniha + Papír
    Běžná cena: 628 
    Naše cena: 508 
    Slevy: 25 % e-kniha, 15 % papír

    Být introvertem v kultuře, která je společenská, může být složité a někdy až ostudné. Susan Cainová však ve své knize dokládá, že introverti jsou nositeli výjimečných talentů a schopností, které mohou nabídnout světu, a měli by tedy být podporováni a vítáni.

    Introverti jsou lidé, kteří raději poslouchají než mluví, raději čtou než chodí na večírky, rádi tvoří, ale nenávidí self-promotion, a raději pracují sami, než brainstormují v týmu. Přestože jsou nálepkováni jako ti tiší, ve skutečnosti jim vděčíme za řadu přínosů naší kultuře: od Van Goghových slunečnic po vynález osobního počítače.

    V knize se také dozvíme, jak se mohou introverti naučit rozvíjet své schopnosti a nenechat se zatlačit do kouta, jak vytěžit z rozdílů v interakci introvert-extrovert a jak povzbudit introvertní dítě v tom, kdy má smysl vystupovat jako extrovert.

    Knížka vyšla na začátku roku 2012 a vedle vřelého přijetí kritikou se okamžitě stala bestsellerem.

    Více ...

    Vyšlo v edici
    Žádná velká věda

  • Táta geek - Geek Dad: Awesomely Geeky Projects and Activities for Dads and Kids to Share, Ken Denmead

    Počet stránek: 240
    Vazba: brožovaná, zaoblené rohy
    Barevnost: čb
    Formát: 170 × 227 mm
    Vyšlo: Listopad 2012

    Táta geek

    Úžasné geekovské aktivity a projekty pro tatínky a jejich děti

    Běžná cena: 319 
    Naše cena: 271 
    skladem 15 % sleva
    Formát: epub , mobi
    Cena e-knihy: 139 
    ihned ke stažení

    Dnešní generace otců je jiná, než byli naši dědové a otcové. Ráda si hraje. Jenže jak si smysluplně hrát v době, kdy téměř každý chlap sedí za počítačem a je tak napůl (anebo úplně) geek – technologický hračička? Anebo naopak: když jím není, ale jeho děti dokonale ovládají a používají ve třech letech zařízení, jejichž účelu sám nerozumí? Jak skloubit několik "smrtících" požadavků, které jsou na otce dnes kladeny? Jak 1. trávit s dětmi kvalitní čas. 2. něco s nimi společně tvořit, nejen konzumovat, 3. nenudit se u toho?

    Ken Denmead, šéfredaktor rodičovského blogu pod legendárním časopisem Wired, přináší odpověď, a tou je kniha Táta geek. Soubor desítek nesmírně zábavných, tvůrčích a technologicky vymakaných projektů, které baví otce, děti (pouze maminky kroutí hlavami). Předpokládáme, že v naší zemi, která má dlouhou tradici "udělej si sám", si kniha najde hodně příznivců. Vždyť se vždy říkalo, "co Čech, to kutil", a dnes "kutil" = "geek."

    Některé z nejzajímavějších projektů z knihy představíme na blogu Táta geek.cz, který je právě před spuštěním.

    Více ...

    Vyšlo v edici
    Žádná velká věda

  • Zbraně vlivu - Influence: The Psychology of Persuasion, Robert B. Cialdini

    Počet stránek: 332
    Vazba: paperback
    Barevnost: černobílá
    Formát: 143 × 215 mm
    Vyšlo: Srpen 2012

    Zbraně vlivu

    Manipulativní techniky a jak se jim bránit

    Běžná cena: 349 
    Naše cena: 297 
    skladem 15 % sleva
    BALÍČEK = E-kniha + Papír
    Běžná cena: 628 
    Naše cena: 506 
    Slevy: 25 % e-kniha, 15 % papír
    Formát: epub , mobi
    Naše cena: 279 
    ihned ke stažení
    BALÍČEK = E-kniha + Papír
    Běžná cena: 628 
    Naše cena: 506 
    Slevy: 25 % e-kniha, 15 % papír

    Zbraně vlivu jsou dnes již téměř klasickou knihou o přesvědčování a manipulaci (nebo taky o vyhovění a persuasi). Autor v knize přináší odpověď na otázku, proč říkáme „Ano“, i když nesouhlasíme.

    Nejcitovanější sociální psycholog současnosti Robert Cialdini se více než třicet pět let věnuje výzkumu vyjednávání, přesvědčování a problematice vyhovění. V rámci svého výzkumu se nechával inkognito najímat jako podomní obchodník, dealer drogistického zboží, prodejce automobilů nebo pracovník PR agentury. Absolvoval školení obchodních firem, kurzy prodejních dovedností, analyzoval postupy nejúspěšnějších prodejců. Výsledkem jeho neobvyklého úsilí je dokonalá pomůcka pro každého, kdo chce mít svůj život, ať již profesní či soukromý, pevně ve svých rukou.

    Kniha je určena všem těm, kteří odmítají být manipulováni, kteří chtějí porozumět tomu, v čem tkví síla přesvědčovacích taktik a hodlají se aktivně bránit.

    Více ...

    Vyšlo v edici
    Žádná velká věda

  • Jak sbalit ženu 2.0, Tomáš Baránek

    Počet stránek: 360
    Vazba: brožovaná
    Barevnost: dvojbarva
    Formát: 135 × 205 mm
    Vyšlo: Listopad 2011

    Jak sbalit ženu 2.0

    Praktická příručka technologie lovu - aktualizované a doplněné vydání s cvičebnicí

    Běžná cena: 298 
    Naše cena: 253 
    skladem 15 % sleva
    BALÍČEK = E-kniha + Papír
    Běžná cena: 437 
    Naše cena: 358 
    Slevy: 25 % e-kniha, 15 % papír
    Formát: epub , mobi
    Naše cena: 139 
    ihned ke stažení
    BALÍČEK = E-kniha + Papír
    Běžná cena: 437 
    Naše cena: 358 
    Slevy: 25 % e-kniha, 15 % papír

    Více než 50 000 prodaných kusů!

    Jste nešťastně zamilovaní? Chcete se konečně seznámit s dívkou? Chcete se zbavit nesmělosti? Chcete získat ženu, která vás ignoruje (anebo nazpět tu, která vás opustila)? Masivně přepracované vydání českého bestselleru vám změní milostný život. Autor se od 1. vydání věnoval 5 let poradenství a sbírání nových poznatků o mužských stereotypech, chybách a slabinách, aby vše zapracoval do jedinečné, 360stránkové bible nesmělých naplněné novými fintami, koncepty, cvičeními a ilustracemi. Můžete ji mít i vy.

    Mezi jiným se dozvíte:

    • jak porozumět tomu, co ženy vlastně chtějí
    • jak na sobě pracovat jako muž a zvýšit svou hodnotu
    • jak vybrat tu pravou a zastavit koloběh omylů
    • test: jak poznat, že u ní nemám šanci
    • jak nechat tělo říkat ty správné věci: aneb řeč těla
    • jak vtipně oslovit neznámou dívku nebo ženu
    • jak udržovat její pozornost znejišťováním
    • jak od ní získat kontaktní údaj
    • další tipy a záminky pro kontaktáž
    • jak si ní telefonovat a psát smsky, e-maily a dopisy
    • jak pracovat se sociálními sítěmi
    • jak sbalit kamarádku či kolegyni, kterou dlouho znám
    • průlomový koncept bazální a získané přitažlivosti
    • jak zjistit, že nás vodí za nos
    • jak ji dostat na první schůzku
    • jak se připravit na další schůzky a jak postupovat
    • jak dosáhnout toho, aby se zamilovala
    • cvičebnice: tréninkové aktivity doma i v terénu
    • osudové chyby dobývání podrobně
    • jak ji pozvat domů a svést ji
    • jak ji poprvé políbit
    • jak sbalit expřítelkyni
    • jak si z ní udělat stálou milenku
    • největší mýty a realita balení
    • desítky názorných ilustrací pro snazší pochopení
    • nejčastější otázky a problémy čtenářů

     

    Kniha Jak sbalit ženu 2.0 - praktická příručka technologie lovu je přepracovanou verzí bestselleru Jak sbalit ženu, který vyšel v roce 2005 v naklada­telství Fragment, a kterého se prodalo více než 20000 výtisků. Proti prvnímu vydání se kniha zásadně změnila a rozrostla. Přibylo 144 nových stran a desítky ilustrací - vše na základě masivní odezvy od čtenářů (přes 700 soukromě zodpovězených emailů a konzultací) i od účastníků kurzů vedených autorem.

    Více ...

    Vyšlo v edici
    Žádná velká věda

  • Proměna - Switch: How to Change Things When Change Is Hard, Chip Heath a Dan Heath

    Počet stránek: 288
    Vazba: brožovaná
    Barevnost: černobílá
    Formát: 143 × 215 mm
    Vyšlo: Listopad 2011

    Proměna

    Jak věci změnit, když je změna zdánlivě nemožná

    TIP: vyzkoušejte jiné obchody, e-shopy či si pořiďte .
    Formát: mp3
    Cena audioknihy: 350 
    ihned ke stažení

    Proč je tak těžké provést nějakou výraznější změnu? A je vcelku jedno zda mluvíme o změně v pracovním či osobním životě, zda nám jde o to naučit se konečně pořádně anglicky, do léta zhubnout a vyrýsovat postavu, bez ostychu mluvit na veřejnosti, rozjet podnikání nebo se prostě jen přestat hádat s manželkou. Autoři Chip a Dan Heathovi tvrdí, že hlavní překážkou je konflikt mezi racionálním a emocionálním myšlením, který se odehrává přímo v naší hlavě. Věčný souboj, který často zhatí snahu o změnu hned v samém počátku. Nejsme ale bezbranní! Když víme, co se děje a proč se to děje, když víme, jak účinně reagovat, můžeme obě tato myšlení sjednotit a dosáhnout výsledků. A tak nasměrujte jezdce, motivujte slona a zformujte cestu k tomu, oč vám opravdu jde. Držíme palce!

    Více ...

    Vyšlo v edici
    Žádná velká věda