Doprava zdarma nad 950 Kč

Sleva 33-50 % na balíčky

Všechny knihy vždy skladem

Odesíláme do 2. pracovního dne

Ediční plán

4.22
Termín vydání

Geniální potraviny

Jídlem proti demenci, špatné náladě, mozkové mlze a únavě

Jídlo je jedním z nástrojů, kterým svou psychiku i zdraví ladíme hned několikrát za den. Pokud jste četli knížku Bystřejší mozek a nahlédli tak do nejnovějších poznatků o fungování mozku, je vám jasné, že mezi jídlem a řadou psychických potíží existuje silné spojení.

Pokud vás neuspokojil rozsah kapitoly o zdravých potravinách, máme řešení! Max Lugavere se ve světovém bestselleru Geniální potraviny čtivě a s erudicí prokousává vědeckými poznatky i dezinformacemi, které charakterizují konvenční výživová doporučení, a představuje je v podobě závěrů a doporučení, které jsou někdy překvapivé, ale vždy praktické a srozumitelné.

Lugavere v knize Geniální potraviny představuje komplexního průvodce optimalizací mozku z pohledu toho, co jíme. Odhaluje souvislosti mezi výběrem stravy a životním stylem a funkcí našeho mozku. Ukazuje, jak potraviny, které jíme, přímo ovlivňují naši schopnost soustředit se, učit se, pamatovat si, tvořit, analyzovat nové myšlenky a udržovat si vyrovnanou náladu.

Dozvíte se podrobnosti o:

  • Přístupu, jak nenechat Alzheimerovu a jiné formy demence rozvinout, i když k ní máte dispozice.
  • Příčinách mozkové mlhy (tzv. „brainfog“) a o postupu, jak se jí zbavit.
  • Detailní funkci živin, které mohou posílit paměť a zlepšit duševní bystrost (a kde je najít).
  • Potravinách a taktikách, které mohou dodat energii a omladit mozek bez ohledu na věk.
  • Metodě odbourávání tuků, která je tak účinná, že se jí říká „biochemická liposukce”.
  • Potravinách, které mohou zlepšit vaši náladu i pocit štěstí: doslova hned, ale i dlouhodobě.
V knize Geniální potraviny tak najdete praktický, evidence-based plán, jak na denní bázi pomocí potravin ladit svůj mozek. Lugavere v ní propojuje průkopnický výzkum v oblasti předcházení demenci, optimalizace kognitivních funkcí a nutriční psychiatrie a přetváří vědecké poznatky posledních let do praktických změn životního stylu.
Je to jedna z těch knih, které jsme jako tým lidí, kteří se „živí hlavou” a znají masivní vliv duševní únavy na zdraví i radost ze života, nemohli nevydat.


Termín vydání

Nové zbraně vlivu

Manipulativní techniky a jak se jim bránit – i v online světě

Aktualizované a o 150 stran rozšířené vydání
> NYT bestseller <

Robert Cialdini dokázal nemožné: vylepšil mistrovské dílo. Nová verze knihy Zbraně vlivu je bohatým a poutavým popisem rafinovaných technik, kterými se lidé vzájemně ovlivňují.“
— Daniel Kahneman, nositel Nobelovy ceny a autor knih Myšlení, rychlé a pomalé a Šum

Je tu, prosíme vás, někdo, kdo ještě nečetl Zbraně vlivu??? Pokud ano, tak už je ani nečtěte, a počkejte na únor, vyjdou nové, větší, lepší, aktuálnější, krásnější!
Zbraně vlivu patří s 5 miliony celosvětově prodaných výtisků mezi klasiku v oblasti ovlivňování, přesvědčování a manipulace. Robert Cialdini však poslední roky nezahálel a pokračoval ve svém  výzkumu ovlivňování a manipulace. A že bylo příležitostí! Celý nový online svět se mu přímo nabízel se svými hoaxy, řetězovými emaily, fake news. Co by si asi tak vědec mohl přát víc!
Svou legendární knihu pak po 15 letech od prvního vydání zásadně přepracoval, rozšířil o nové výzkumy, poznatky, příklady i aplikace. V bezmála 600stránkové novince, která se v zahraničí už měsíce opět drží na předních příčkách prodejnosti, najdete mimo jiné novou, sedmou zbraň vlivu – princip jednoty, které věnuje celou novou kapitolu, ale taky nové podoby manipulace na sociálních sítích i v celém online světě..
Mimo jiné se dozvíte:
  • o povaze „bolesti“, kterou lidé pociťují, když zjistí, že se vymykají většině
  • jak je důležité umět  rozpoznat falešné online recenze
  • jaký faktor v rámci internetových seznamek činí potenciálního partnera nejžádanějším pro muže i pro ženy
  • proč vyjednavači, kteří začínají podáním ruky, dosahují lepších výsledků pro obě strany
  • tři hlavní důvody, proč činy mnoha dalších lidí podněcují lidi, aby je následovali
  • dvě hlavní kategorie autorit, kterým lidé důvěřují
  • taktiku, kterou používají komunikátoři, aby byli okamžitě vnímáni jako důvěryhodnější
Díky pochopení univerzálních principů ovlivňování se nejenže stanete ještě přesvědčivějším komunikátorem, ale také se naučíte neetickým pokusům o ovlivňování bránit.
Dr. Robert Cialdini (1944) – prezident a ředitel společnosti Influence at Work, uznávaný odborník na vědu o ovlivňování a jak ji eticky aplikovat v životě i podnikání.  Řadí se mezi nejcitovanější sociální psychology současnosti. Univerzitní kariéru věnoval výzkumu v oblasti přesvědčování, vyjednávání a problematice ovlivňování. Je autorem teorie vlivu, a také několika bestsellerů. Jeho knihy byly přeloženy do 41 různých jazyků.


Podpora & řešení problémů

Máte problém? Nejste spokojeni se zásilkou? Něčemu nerozumíte? Naše knihy vás nebaví? Našli jste chybu?

Klikněte na červenou bublinu „chat“ v pravém dolním rohu této stránky, vyberte možnost „Mám dotaz nebo doporučení“ a napište nám prosím do chatu váš dotaz. Pokud nejsme zrovna online, odpověď vám přijde do e-mailu. Jestliže ikonu chatu nevidíte, zkontrolujte prosím doplňky prohlížeče (např. adblock).

Čekáme na vaše připomínky a rádi je rychle vyřešíme!

Věstník

Zdaleka nejlepší způsob, jak se dozvědět o tématech a knihách, které by vás měly zajímat, je registrace k odběru našeho věstníku. Rozesíláme jej nejvýše 12x do roka.

TIP: klikněte sem pro ukázky předchozích věstníků