Eshop

Zobrazuji 41–50 z 73 produktů

  • Lídři jedí poslední - Leaders Eat Last: Why Some Teams Pull Together and Others Don't, Simon Sinek

    Počet stránek: 288
    Vazba: brožovaná
    Barevnost: černobílá
    Formát: 143 × 215 mm
    Vyšlo: Leden 2015

    Lídři jedí poslední

    Proč některé týmy drží pohromadě a jiné se rozpadají

    Běžná cena: 309 
    Naše cena: 263 
    skladem 15 % sleva
    Formát: mp3
    Cena audioknihy: 349 
    ihned ke stažení

    „Miluji svoji práci!“ Patříte mezi ty šťastné, kteří toto upřímně prohlašují, nebo naopak od začátku pracovní doby očima posunujete ručičku na hodinách? Představte si, že se každé ráno těšíte do práce, prožijete báječný pracovní den a se skvělým pocitem se vracíte domů. Simon Sinek na svých cestách zjistil, že to není bláhová představa, ale realita mnoha úspěšných organizací.

    Je skutečně možné vytvořit tým, ve kterém by jeden pro druhého skočil do ohně? Kde nepanuje cynismus a sobectví? Kde jsou si kolegové oporou?

    Odpovědi na tyto otázky autor poskládal ze střípků posbíraných od lidí z různých odvětví od armády až po výrobu, od vlády až po investiční bankovnictví. A výslednou mozaiku poznání vložil do nové knihy Lídři jedí poslední – Proč některé týmy drží pohromadě a jiné selhávají.

    Armáda má jasno: důstojníci jedí poslední! A to, co má být v jídelně spíše symbolickým gestem, dostává na bitevním poli vážnější rozměr. Velcí vůdcové obětují vlastní pohodlí, dokonce nasazují vlastní život pro dobro těch, kterým velí. Tento princip používá lidstvo od dob lovců a sběračů a Simon Sinek ukazuje, že platí stále, možná víc než kdy jindy.

    Jsem ochoten jíst poslední – a co dál? Jak získám loajální a hluboce oddané kolegy, kteří se nezastaví před ničím, mají-li prosadit zájmy své organizace a vize svého lídra? Jak vybuduji stabilní a sebejistý tým, kde mají všichni pocit sounáležitosti a energii směřují k dosažení společného cíle?

    Simon Sinek, autor bestselleru Začněte s proč, je přesvědčen, že našel řešení.

    Více ...

    Vyšlo v edici
    Žádná velká věda

    • Poštovné zdarma při objednání nad 750 Kč
    • Doručujeme většinou druhý pracovní den
    • Vše VŽDY SKLADEM a s >15% slevou
    • Volejte v pracovní dny 10-17h: 731055353
    • Zvýhodněné BALÍČKY PAPÍR + E-KNIHA
  • Dobře živeni - Well Fed: Paleo Recipes for People Who Love to Eat, Melissa Joulwan

    Počet stránek: 176
    Vazba: brožovaná
    Barevnost: plnobarevná
    Formát: 216 × 216 mm
    Vyšlo: Listopad 2014

    Dobře živeni

    Paleorecepty pro lidi, kteří rádi jedí

    Běžná cena: 359 
    Naše cena: 305 
    skladem 15 % sleva
    Formát: epub , mobi
    Cena e-knihy: 249 
    ihned ke stažení

    Díky této krásné knize zjistíte, že podstatou paleostravy není to, co musíme vynechat, ale to, co získáváme: zdraví, vitalita, optimismus a nezapomenutelná jídla, o něž se dělíme s těmi, které milujeme.

    Nejoblíbenější, nejprodávanější a nejvtipnější paleokuchařka světa pro všechny, kteří rádi jedí. Kniha Dobře živeni se od svého prvního vydání v roce 2011 stala bestsellerem a studnicí inspirace každého moderního kuchaře, a to i těch líných. Čeká na vás celkem 115 delikates a variací, vytvořených s požadavkem co nejmenší časové investice, zato s těmi nejvyššími požadavky na chuť a dodržení paleo zásad. Víte, že Melissa miluje Prahu natolik, že se k nám chce přestěhovat z USA?

    Co vám schází k tomu, abyste se stali šéfkuchařem na bázi palea či Whole30 ve vlastní kuchyni? Vlastně nic moc! Melissa vás provede vařením od úplného začátku, ukáže vám postupy, nářadí a suroviny, které potřebujete. Tato milá Američanka nás ohromila svým bezprostředním stylem, takže očekáváme, že i vy si při čtení udete připadat, že sedí u vás v kuchyni a s úsměvem a elegancí vám vysvětluje, jak vykouzlit z mletého masa tucet jídel, a to pouze s pomocí drobných úprav. Takovou průvodkyni bychom v kuchyni potřebovali všichni.

    Předmluvu do knihy napsali autoři našeho bestelleru Jídlo na prvním místě – Vyzkoušejte Whole30 a změňte svůj život k nepoznání aneb paleo mýtů zbavené a posvětili všechny recepty z knihy (až na jeden :) jako „schválené Whole30“.

    Kniha má na Amazonu neuvěřitelných 1113 hodnocení, 955 recenzí a průměrné hodnocení 4.5 / 5. Autorka tohoto bestselleru plánuje, že se za pár let přestěhuje do Prahy.

    Více ...

    Vyšlo v edici
    Fit & Food

  • Ukaž, co děláš! - Show Your Work! 10 Ways to Share Your Creativity and Get Discovered, Austin Kleon

    Počet stránek: 224
    Vazba:
    Barevnost: černobílá
    Formát: 152 × 152 mm
    Vyšlo: Říjen 2014

    Ukaž, co děláš!

    Deset způsobů jak sdílet svou kreativitu a být objeven

    Běžná cena: 299 
    Naše cena: 254 
    skladem 15 % sleva
    BALÍČEK = Papír + E-kniha
    Běžná cena: 448 
    Naše cena: 366 
    Slevy: 15 % papír, 25 % e-kniha
    Formát: epub , mobi
    Naše cena: 149 
    ihned ke stažení
    BALÍČEK = Papír + E-kniha
    Běžná cena: 448 
    Naše cena: 366 
    Slevy: 15 % papír, 25 % e-kniha

    Byl-li bestseller Kraď jako umělec o vypůjčování si vlivu druhých, tato knížka učí, jak ovlivňovat druhé, aby si půjčovali od vás.

    Ukaž, co děláš! cupuje destruktivní mýtus o osamělém géniovi. Ukazuje umělcům a tvůrcům všeho druhu, spisovatelům i tvůrčím podnikatelům, jak se zapojit do nového prostředí sdíleného talentu. Je o tom, jak pomoci druhým, aby nás našli, o tom, že můžeme být doslova objeveni, je o využívání internetu místo ztrácení času networkingem. Klíčem je proces, nikoli produkt. Sdílejte něco malého každý den (ale nezměňte se v lidský spam). Uchovejte si mysl amatéra – jeho možnosti jsou neomezené. Buďte spojka, učitel, otevřený uzel. Nekřečkujte. Ukaž, co děláš! ukazuje v deseti nových principech, že musíte být otevření, štědří a stateční – umělci, od nichž budou krást jiní umělci.

    10 PRINCIPŮ

    1. Nemusíš být génius.
    2. Mysli na proces, nikoli na výsledek.
    3. Sdílej něco malého každý den.
    4. Pootevři svůj šuplík kuriozit.
    5. Vyprávěj dobré příběhy.
    6. Uč, co umíš.
    7. Nezměň se v lidský spam.
    8. Nauč se přijímat rány.
    9. Zaprodej se.
    10. Vydrž.

    Austin Kleon přesvědčí i ty, jimž vadí nutnost propagovat a prodávat sám sebe a nechtějí se zpronevěřit svým zásadám, ale přitom by rádi představili svou práci i celý proces tvoření. Je to kniha o self-promotion pro tvůrce, kteří se tak trochu stydí chlubit se vlastním peřím.

    „Austin Kleon je jedním z nejbystřejších nových mozků kreativního světa. Kniha Ukaž, co děláš! demonstruje, proč. Pomocí jednoduchých, ale hlubokých vhledů a spousty svých úžasných obrázků zavrhuje staré stereotypy kreativního života a říká na rovinu, jaká je skutečnost.“ – Daniel H. Pink, autor knihy Prodávat je lidské

    Více ...

    Vyšlo v edici
    Briquet

  • Vzkvétání - Flourish: A Visionary New Understanding of Happiness and Well-being, Martin E. P. Seligman

    Počet stránek: 410
    Vazba:
    Barevnost: čb
    Formát: 155 × 220 mm
    Vyšlo: Září 2014

    Vzkvétání

    Nové poznatky o podstatě štěstí a duševní pohody

    Běžná cena: 389 
    Naše cena: 331 
    skladem 15 % sleva

    Po deseti letech od svého předchozího bestselleru Opravdové štěstí vydal mezinárodně uznávaný psycholog, zakladatel oboru pozitivní psychologie Martin E. P. Seligman dílo, v němž přináší nové poznatky ohledně podstaty lidského štěstí, duševní pohody a spokojenosti.

    Z knihy se dozvíte, jak na základě nejnovějších vědeckých poznatků zvýšit kvalitu svého života a docílit toho, aby váš život doslova „vzkvétal“.

    Zajímavé je, že autor ve Vzkvétání významně reviduje, upravuje a rozvádí svou předchozí práci. Rozpracovává nové teorie o štěstí, které je západní civilizací vnímáno spíše jako dobrá nálada, a nahrazuje je v knize novým, širším cílem – prohlubováním duševní pohody, tzv. vzkvétáním. Navzdory tomu, že štěstí je důležitou součástí našich životů, samo o sobě nedává životu smysl. Duševní pohoda podle autora stojí kromě prožívání pozitivních emocí na dalších čtyřech pilířích – angažovaném zaujetí, pozitivních vztazích, smysluplnosti a úspěšném výkonu. A každý z nich je podle Seligmana stejně důležitý.

    Vzkvétání je dílo postavené na Seligmanově celoživotní práci o optimismu, motivaci, dosahování životních cílů; rozvádí definici pozitivní psychologie. Je také cvičebnicí, která pomáhá čtenářům objevit vlastní pocity, naučí je s nimi pracovat jako s nástroji a dosáhnout toho nejlepšího, co život může nabídnout.

    Kniha 13. nejcitovanějšího psychologa minulého století, tvůrce pojmů naučená bezmocnost a naučený optimismus, vyjde v českém překladu začátkem roku 2014.

    Více ...

    Vyšlo v edici
    Pod povrchem

  • Pozornost - Focus: The Hidden Driver of Excellence, Daniel Goleman

    Počet stránek: 302
    Vazba: pevná s přebalem
    Barevnost: černobílá
    Formát: 139 × 211 mm
    Vyšlo: Září 2014

    Pozornost

    Skrytá cesta k dokonalosti

    Běžná cena: 329 
    Naše cena: 280 
    skladem 15 % sleva

    Autor bestselleru Emoční inteligence, světoznámý psycholog Daniel Goleman, vydal koncem roku 2013 další zásadní knihu, která tentokrát přináší nové poznatky týkající se procesu pozornosti.

    Jak sám Goleman říká: „Pozornost je podceňovaný a přehlížený duševní proces, na kterém však mimořádně záleží. Aniž bychom si příliš všímali kuželu světla naší pozornosti, je to právě její momentální zaměření, co vytváří naše životy. Registrujeme jen místo, kam kužel dopadá – významné mrknutí, svůdný úsměv, vůni kávy. Co důležité nám však mezitím uniklo?“

    Kniha Pozornost je také o životě v éře neustálého vyrušování, o hodnotě soustředění pro pocit štěstí a úspěchu a také o pochopení nejenom toho, co pozornost je, ale také o tom, jak s ní pracovat a maximalizovat své soustředění uprostřed vřavy moderního života. Díky jedinečnému vhledu do problematiky rozlišuje Goleman tři typy pozornosti a provede čtenáře objevnou cestou, jejímž cílem je naučit se efektivně pracovat se svým kuželem světla.

    Daniel Goleman Psycholog a novinář, autor deseti knih a také bestselleru (1995) Emoční inteligence. Za svou publikační i lektorskou práci byl několikrát oceněn Americkou psychologickou asociací, obdržel Washburn Award za vědeckou žurnalistiku, dvakrát byl nominován na Pulitzerovu cenu. Přednáší pro odbornou veřejnost i na univerzitách.

    Více ...

    Vyšlo v edici
    Pod povrchem

  • Svět, který skončil včera - The World Until Yesterday: What Can We Learn from Traditional Societies?, Jared Diamond

    Počet stránek: 520
    Vazba: pevná
    Barevnost: čb + barevná vsádka
    Formát: 148 × 232 mm
    Vyšlo: Květen 2014

    Svět, který skončil včera

    Co se můžeme naučit od tradičních společností?

    Běžná cena: 599 
    Naše cena: 509 
    skladem 15 % sleva
    Formát: epub , mobi
    Cena e-knihy: 269  - 275 
    ihned ke stažení

    Zatím poslední z řady provokativních děl amerického vědce, antropologa, profesora geografie na Kalifornské univerzitě. Ačkoliv si o sobě myslíme, jak pěkně normální životy žijeme, podle Jareda Diamonda jsme nejspíš divní. Jak nám v knize připomene, člověk moderního typu se pohybuje na Zemi zhruba 60 tisíc let, zemědělci jsme se stali před 11 tisíci roky, státní systémy užíváme zhruba 5 tisíc let. Což znamená, z pohledu celé evoluce, že způsob každodenního života byl po většinu naší historie naprosto odlišný. Za svým poznáním cestoval Jared od roku 1964 do odlehlých oblastí, vzdálených civilizovanému světu, kde se setkával s kmeny, dříve nekorektně označovanými jako primitivními. Vypozoroval, že na naší cestě k dnešku jsme měnili mnohé, mimo jiné to, jak řešíme spory, vychováváme děti, pečujeme o staré, praktikujeme víru, co jíme a mnoho mnoho dalšího… Jsou to však vždy změny k lepšímu? Nenabízí nám naše vlastní historie poučení, jak dělat věci lépe? Nezůstává minulost s námi? Fascinující kniha s autobiografickými prvky propojující poznatky antropologie a evoluční biologie provokuje, vysvětluje i baví, v každém případě však změní váš pohled na člověka jako živočišný druh.

    Více ...

    Vyšlo v edici
    Pod povrchem

  • Práce na dálku - Remote: Office Not Required, Jason Fried a David Heinemeier Hansson

    Počet stránek: 248
    Vazba: pevná s přebalem
    Barevnost: černobílá
    Formát: 135 × 200 mm
    Vyšlo: Březen 2014

    Práce na dálku

    Zn.: Kancelář zbytečná

    Běžná cena: 319 
    Naše cena: 271 
    skladem 15 % sleva

    Od autorů bestselleru Restart, zakladatelů softwarové společnosti Basecamp (dříve 37signals), přichází dlouho očekávaná novinka! Kniha věnovaná fenoménu práce na dálku.

    Na práci z domova, vlastně odkudkoliv odjinud, hlavně ne z oficiální firemní kanceláře, je v knize nahlíženo jako na budoucnost, která se děje díky moderním technologiím právě teď. Autoři se nevěnují pouze zřejmým výhodám, jakými jsou například úspory, možnost spolupracovat s největšími talenty oboru, zvýšení produktivity, konec nezaměstnanosti v malých obcích…, ale ukazují i konkrétní postupy při přechodu na práci na dálku. Zaměstnavatelům i zaměstnancům. Odpovídají jim na všechny možné výmluvy – že inovace přichází pouze v týmu, že lidem se nedá věřit a co se stane s firemní kulturou?! Diskuze je čistě praktická, Fried a Hansson před více než deseti lety založili firmu o dvou partnerech – jedním v Kodani, druhým Chicagu. Dnes mají 36 zaměstnaců a milióny uživatelů na celém světě.

    Práva na knihu, která v angličtině vyšla na podzim 2013, byla prodána do více než 30 zemí. Zdá se tedy, že současné paradigma „Přiveďte práci k pracovníkovi, ne pracovníka do práce” je platné na všech kontinentech. Nikdy v historii nebylo snažší komunikovat a spolupracovat s kýmkoliv, kdykoliv a kdekoliv.

    Více ...

    Vyšlo v edici
    Žádná velká věda

  • Čtyřhodinový šéfkuchař - The 4-Hour Chef: The Simple Path to Cooking Like a Pro, Learning Anything, and Living the Good Life, Timothy Ferriss

    Počet stránek: 670
    Vazba: pevná
    Barevnost: plněbarevná
    Formát: 174 × 251 mm
    Vyšlo: Listopad 2013

    Čtyřhodinový šéfkuchař

    Snadná cesta k tomu, abyste vařili jako profíci, naučili se cokoliv a dobře se vám žilo

    Běžná cena: 799 
    Naše cena: 679 
    skladem 15 % sleva
    Formát: epub , mobi
    Cena e-knihy: 269 
    ihned ke stažení

    Timothy Ferriss přichází se svou dlouho připravovanou a napjatě očekávanou kuchařkou pro ty, kteří si kuchařky nikdy nekupují. Jeho přímočará cesta k cíli, známá již z předchozích bestsellerů Čtyřhodinový pracovní týden a Čtyřhodinové tělo vede v této vynalézavé knize přes všechny aspekty života. Protože, jak říká Tim, pokud se chcete naučit vařit, musíte se nejprve naučit učit se. Jakmile umíte tohle, můžete se naučit vařit, mluvit cizí řečí, hrát basketball, přežít v divočině…prostě stát se světovou třídou v čem budete chtít.

    S Timem v roli šéfkuchaře projdete školou vaření, v níž se s každým receptem naučíte určitou dovednost, kterou následně využijete v dalším receptu. Množství tipů a triků z vás udělá vládce (nízkosacharidové, samohubnoucí) kuchyně, ale Ferriss, jak už má ve zvyku, se neomezuje jen na vaření doma. V kapitole o divočině si uloví večeři, ve „vědecké” části knihy pochopí molekulární kuchyni…

    Timothy to zase hacknul, i díky němu je vaření cestou, jak být blíž životu a štěstí.

    Více ...

    Vyšlo v edici
    Fit & Food

  • Prodávat je lidské - To Sell Is Human: The Surprising Truth About Moving Others, Daniel H. Pink

    Počet stránek: 256
    Vazba: brožovaná
    Barevnost: černobílá
    Formát: 143 × 215 mm
    Vyšlo: Listopad 2013

    Prodávat je lidské

    Překvapivá pravda o tom, jak ovlivňujeme ostatní

    Běžná cena: 299 
    Naše cena: 254 
    skladem 15 % sleva
    Formát: epub , mobi
    Cena e-knihy: 249 
    ihned ke stažení

    Překvapivá a překvapivě užitečná kniha od autora dvou bestsellerů Drive a Whole New Mind, zkoumá a objevuje sílu prodejních schopností, kterou nakonec používáme úplně všichni. A zejména mimo oblast přímého prodeje. Podle statistik úřadů práce jsou jeden z devíti Američanů, jeden z osmi Japonců a 13 % Evropanů zaměstnáni v prodeji. Ale z průzkumu, kterého se účastnilo 7000 respondentů nepracujících v oblasti prodeje, vyplynulo, že přes dvě třetiny z nich tráví alespoň nějaký časový úsek dne přesvědčováním druhých. Ať už kolega, který umí nadchnout pro nový nápad, podnikatel hledající investory, rodič nebo učitel motivující dítě ke studiu, my všichni trávíme dny snahou ovlivnit ostatní. Daniel Pink tvrdí, že tradiční způsoby prodeje a obchodničení jsou nenávratně minulostí a pro úspěch jsou nezbytné úplně nové schopnosti a dovednosti. Dostupnost informací bere prodejcům náskok, kupující je častokrát stejně dobře připraven. Již nelze pracovat podle prodejního scénáře, improvizace je žádána a pokora je funkční zbraň. Éra nových obchodníků právě začala! Prodávat je lidské nabízí neotřelý pohled na umění prodeje, podpořený poznatky sociologie a psychologie a zabavuje odvětví prodeje negativní konotace blízké manipulaci. Kniha se pohybuje na prvních místech žebříčků NEW YORK TIMES, WALL STREET JOURNAL, WASHINGTON POST a dalších.

    Více ...

    Vyšlo v edici
    Žádná velká věda

  • Startup za pakatel - The $100 Startup: Reinvent the Way You Make a Living, Do What You Love, and Create a New Future, Chris Guillebeau

    Počet stránek: 308
    Vazba: brožovaná
    Barevnost: čb
    Formát: 143 × 215 mm
    Vyšlo: Září 2013

    Startup za pakatel

    Objevte způsob, jak pracovat na sebe a živit se tím, co vás baví

    Běžná cena: 319 
    Naše cena: 271 
    skladem 15 % sleva
    Formát: epub , mobi
    Cena e-knihy: 219  - 249 
    ihned ke stažení

    Doba je nelehká a vaše finanční situace se "sama od sebe" nezlepší. Na každém z nás leží tíha rozhodnutí, co se svým životem a co se svou obživou. Chris Guillebeau ve své knize Startup za pakatel – Objevte způsob, jak pracovat na sebe a živit se tím, co vás baví – přináší čerstvý pohled na to, jak se dnes postavit na vlastní nohy. Na knize je úžasné, že se týká prostě každého z nás. Autor ukazuje, že s trochou vůle a entusiazmu je téměř každý dospělý člověk schopen tvořit svůj vlastní malý byznys, jehož smysl pak je nejen v příjmu, ale i v radosti, kterou přináší.

    Chris vyhledal a vyslechl 1500 podnikatelů od ročního příjmu milion korun výše, kteří však začínali s pár tisícovkami v kapse. Z nich vybral padesátku nejzajímavější příběhů a hledal v nich společné rysy. Zjistil fascinující skutečnosti o tom, jak s poměrně malými prostředky (v mnoha případech konkrétně s jednou stodolarovkou) lidé nakonec proměnili svou vášeň, potřebu či koníček v úspěšný, smysluplný a zábavný byznys.

    Kniha je doplněna o české příběhy úspěšných firem napsané Filipem Dřímalkou.

    Více ...

    Vyšlo v edici
    Žádná velká věda