Jak na sítě
Ovládněte 4 principy úspěchu na sociálních sítích
Michelle Losekoot & Eliška Vyhnánková
Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. Čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. Ať už hodlá vybudovat loajální komunitu, prosadit značku nebo zvýšit prodeje. Aplikace, trendy i uživatelé sítí se můžou měnit, ale principy zůstávají.
Kniha Jak na sítě vás naučí o sítích přemýšlet tak, abyste už žádné návody nepotřebovali.
Na sociálních sítích dnes tráví svůj čas víc než polovina světa – lze tato rostoucí čísla využít ve svůj prospěch? Tato kniha vás přesvědčí, že ano. Naučí vás prodávat těm, kteří nepřišli nakupovat, a psát pro lidi, kteří nechtějí číst. Pochopíte, jak dát sítím řád, ovládnete jejich strategie, budete umět změřit, jestli kampaň funguje. A nebo chcete vědět, zda má vůbec smysl do sociálních sítí investovat peníze? A kolik?
Ať už se o svět sociálních sítí zajímáte sami za sebe, za vaši komunitu či za firmu, máme dobrou zprávu – mohou vám opravdu výrazně pomoci, když víte, jak na ně. Jak na sítě je první knihou, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci s vašimi stávajícími i potenciálními zákazníky, klienty či komunitou. A mimochodem, taky se dost pobavíte.
Edice: | Žádná velká věda |
---|---|
Počet stránek: | 328 |
Vazba: | Pevná bez přebalu |
Barevnost: | Barevná |
ISBN: | 978-80-7555-084-2 |
Velikost: | 140 × 202 mm |
Vydáno: | 4. 10. 2019 |
Dostupné formáty: | tištěná, audiokniha, e-kniha |
Cena tištěné knihy: | 439 Kč |
Cena e-knihy: | 279 Kč |
Formáty e-knihy: | epub, mobi, pdf |
Cena audioknihy: | 439 Kč |
Formáty audioknihy: | mp3 |
- Co mám na ty sítě pořád dávat?
- Jak vyzrát na algoritmy sociálních sítí?
- Jak sestavit strategii a obsahový plán?
- Jak to mám měřit a vyhodnocovat?
- Kolik mám do sociálních sítí vlastně investovat?
- Proč mi na sítích nejde prodávat?
- Jak si sestavit tým a prosadit sítě ve firmě?
- Které nástroje mi s tím vším pomohou?
Zahoďte návody a naučte se o sítích přemýšlet | 11 | |
Od rádia k selfie fotkám | 14 | |
ZAUJMI – Jak to funguje | ||
Proč chodíme na sítě | 31 | |
Jak se na sítích chováme | 37 | |
Magie založená na datech | 53 | |
Značky na sociálních sítích | 71 | |
NASLOUCHEJ – Co musím vědět, než začnu | ||
Správná strategie dává odpovědi | 97 | |
Bez harmonogramu ani krok | 148 | |
VYPRÁVĚJ – Co tam mám dávat | ||
Obsahový marketing | 153 | |
Tipy a triky nejúspěšnějších značek na sítích | 175 | |
Pište to pro Karla | 189 | |
Budujte komunitu | 208 | |
Nezblázněte se z toho | 236 | |
VYHODNOCUJ – Jak poznám, že to funguje | ||
Co všechno můžete změřit | ||
ZÁVĚR | ||
A co teď | 295 | |
Doporučené studijní materiály | 297 | |
Poznámky | 304 | |
Zdroje obrázků | 314 | |
Poděkování | 316 | |
„Tuhle knihu bych dal v práci jako povinnou četbu. Reálné příklady z praxe, triky a grify českých osobností, průzračně jednoduchá vysvětlení a sranda." Martin Jaroš, reklamní expert a marketér
„Žádné zbytečně řečičky, žádná zbytečná vata. Kniha nabitá praktickými příklady jak z České republiky, tak ze zahraničí." Simona Kijonková, zakladatelka a majitelka společnosti Zásilkovna
„Nejkomplexnější a nejsrozumitelnější manuál k byznysovému úspěchu na sítích." Tomáš Jindříšek, majitel agentury Dark Side
„Existují skvělí odborníci na sociální sítě. I skvělí lektoři a autoři. Ale Eliška a Michelle patří k těm vzácným osobnostem, které excelují v obojím: jsou vynikajícími profesionálkami v oblasti sociálních sítí, které navíc umí své know-how poutavým a efektivním způsobem předat dál." Adam Zbiejczuk, konzultant sociálních sítí
„Jsem zapálený milovník sociálních sítí a současně věčný začátečník. Postuju s nadšením a dělám příšerné chyby, naštěstí je knížka Jak na sítě praktická, vtipná, laskavá k nám síťovým neumětelům a ještě vypráví příběhy. To mě na ní baví nejvíc, konkrétní případy, žádná omáčka.“ Margareta Křížová, podnikatelská poradkyně
„Dělat socíální sítě je jako vařit. Můžete to zkusit sami, ale asi všichni víme jak to dopadne, a nebo si koupit kuchařku. Jenže...co znamená, když píšou: přídejte trošku? Knížka od Elišky a Michelle není obyčejnou kuchařkou. Je to jako když vás mamka vezme do kuchyně a pomalu krok za krokem s váma projde recept, který jednou s hrdostí budete dělat svým dětem." Jonáš Čumrik aka Johny Machette, raper a youtuber
„Kniha jde srozumitelně k jádru věci – k samotné podstatě komunikace. Michelle s Eliškou mají super nadání rozumět lidským emocím, umí s nimi pracovat a vyznají se v nich. I díky tomu se kniha čte jako napínavý román.“ Richard Stiebitz, Chief Creative Officer, agentura Wunderman
„Nepouštějte se do vašich sociálních hlubin bez toho, aniž si přečtete tento ultimátní návod jak to neposrat (nepokazit).“ Martin Žufánek, lihovarník moravský
„Každý z mého teamu tuto knížku ode mne dostane jako dárek a zároveň povinnou četbu." Dorota Kajfoszová, online lead O2
„Konečne strategický a zároveň praktický pohľad na ‘socky'! A keď si ju všetci prečítajú, naše feedy budú lepším, krajším a príjemnejším miestom.“ Petra Jankovičová, Co-Founder, agentura Triad
„Neskutečně osvěžující protiklad instantních mouder, technicistních návodů a motivačního prázdna.“ Martin Brablec, majitel Obsahová agentura