Jak na sítě

Ovládněte 4 principy úspěchu na sociálních sítích

Michelle Losekoot & Eliška Vyhnánková

Jak na sítě

Běžně
Běžná cena je maloobchodní cena, za kterou je kniha obchodována na knižním trhu.
Cena

skladem

Běžně
Běžná cena je maloobchodní cena, za kterou je kniha obchodována na knižním trhu.
Cena
Formáty

ihned ke stažení

Běžně
Běžná cena je maloobchodní cena, za kterou je kniha obchodována na knižním trhu.
Cena
Formáty

mp3

ihned ke stažení

Namlouvá

Tereza Dočkalová

Délka

7:21

Přehrát ukázku
-0:00

Slevy zvýhodněných balíčků jsou kalkulovány z běžné ceny, za kterou je kniha obchodována na knižním trhu

Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. Čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. Ať už hodlá vybudovat loajální komunitu, prosadit značku nebo zvýšit prodeje. Aplikace, trendy i uživatelé sítí se můžou měnit, ale principy zůstávají.

O knize

Kniha Jak na sítě vás naučí o sítích přemýšlet tak, abyste už žádné návody nepotřebovali.

Na sociálních sítích dnes tráví svůj čas víc než polovina světa – lze tato rostoucí čísla využít ve svůj prospěch? Tato kniha vás přesvědčí, že ano. Naučí vás prodávat těm, kteří nepřišli nakupovat, a psát pro lidi, kteří nechtějí číst. Pochopíte, jak dát sítím řád, ovládnete jejich strategie, budete umět změřit, jestli kampaň funguje. A nebo chcete vědět, zda má vůbec smysl do sociálních sítí investovat peníze? A kolik?

Ať už se o svět sociálních sítí zajímáte sami za sebe, za vaši komunitu či za firmu, máme dobrou zprávu – mohou vám opravdu výrazně pomoci, když víte, jak na ně. Jak na sítě je první knihou, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci s vašimi stávajícími i potenciálními zákazníky, klienty či komunitou. A mimochodem, taky se dost pobavíte.

Parametry
Edice:Žádná velká věda
Počet stránek:328
Vazba:Pevná bez přebalu
Barevnost:Barevná
ISBN:978-80-7555-084-2
Velikost:140 × 202 mm
Vydáno:4. 10. 2019
Dostupné formáty:tištěná, audiokniha, e-kniha
Cena tištěné knihy:439 
Cena e-knihy:279 
Formáty e-knihy:epub, mobi, pdf
Cena audioknihy:439 
Formáty audioknihy:mp3

V knize se mimo jiné dozvíte
  • Co mám na ty sítě pořád dávat?
  • Jak vyzrát na algoritmy sociálních sítí?
  • Jak sestavit strategii a obsahový plán?
  • Jak to mám měřit a vyhodnocovat?
  • Kolik mám do sociálních sítí vlastně investovat?
  • Proč mi na sítích nejde prodávat?
  • Jak si sestavit tým a prosadit sítě ve firmě?
  • Které nástroje mi s tím vším pomohou?

Obsah
Zahoďte návody a naučte se o sítích přemýšlet 11
Od rádia k selfie fotkám 14
 
ZAUJMI – Jak to funguje
Proč chodíme na sítě 31
Jak se na sítích chováme 37
Magie založená na datech 53
Značky na sociálních sítích 71
 
NASLOUCHEJ – Co musím vědět, než začnu
Správná strategie dává odpovědi 97
Bez harmonogramu ani krok 148
 
VYPRÁVĚJ – Co tam mám dávat
Obsahový marketing 153
Tipy a triky nejúspěšnějších značek na sítích 175
Pište to pro Karla 189
Budujte komunitu 208
Nezblázněte se z toho 236
 
VYHODNOCUJ – Jak poznám, že to funguje
Co všechno můžete změřit
 
ZÁVĚR
A co teď 295
Doporučené studijní materiály 297
Poznámky 304
Zdroje obrázků 314
Poděkování 316
Řekli o knize

„Tuhle knihu bych dal v práci jako povinnou četbu. Reálné příklady z praxe, triky a grify českých osobností, průzračně jednoduchá vysvětlení a sranda." Martin Jaroš, reklamní expert a marketér

„Žádné zbytečně řečičky, žádná zbytečná vata. Kniha nabitá praktickými příklady jak z České republiky, tak ze zahraničí." Simona Kijonková, zakladatelka a majitelka společnosti Zásilkovna

„Nejkomplexnější a nejsrozumitelnější manuál k byznysovému úspěchu na sítích." Tomáš Jindříšek, majitel agentury Dark Side

„Existují skvělí odborníci na sociální sítě. I skvělí lektoři a autoři. Ale Eliška a Michelle patří k těm vzácným osobnostem, které excelují v obojím: jsou vynikajícími profesionálkami v oblasti sociálních sítí, které navíc umí své know-how poutavým a efektivním způsobem předat dál." Adam Zbiejczuk, konzultant sociálních sítí

„Jsem zapálený milovník sociálních sítí a současně věčný začátečník. Postuju s nadšením a dělám příšerné chyby, naštěstí je knížka Jak na sítě praktická, vtipná, laskavá k nám síťovým neumětelům a ještě vypráví příběhy. To mě na ní baví nejvíc, konkrétní případy, žádná omáčka.“ Margareta Křížová, podnikatelská poradkyně

„Dělat socíální sítě je jako vařit. Můžete to zkusit sami, ale asi všichni víme jak to dopadne, a nebo si koupit kuchařku. Jenže...co znamená, když píšou: přídejte trošku? Knížka od Elišky a Michelle není obyčejnou kuchařkou. Je to jako když vás mamka vezme do kuchyně a pomalu krok za krokem s váma projde recept, který jednou s hrdostí budete dělat svým dětem." Jonáš Čumrik aka Johny Machette, raper a youtuber

„Kniha jde srozumitelně k jádru věci – k samotné podstatě komunikace. Michelle s Eliškou mají super nadání rozumět lidským emocím, umí s nimi pracovat a vyznají se v nich. I díky tomu se kniha čte jako napínavý román.“ Richard Stiebitz, Chief Creative Officer, agentura Wunderman

„Nepouštějte se do vašich sociálních hlubin bez toho, aniž si přečtete tento ultimátní návod jak to neposrat (nepokazit).“ Martin Žufánek, lihovarník moravský

„Každý z mého teamu tuto knížku ode mne dostane jako dárek a zároveň povinnou četbu." Dorota Kajfoszová, online lead O2

„Konečne strategický a zároveň praktický pohľad na ‘socky'! A keď si ju všetci prečítajú, naše feedy budú lepším, krajším a príjemnejším miestom.“ Petra Jankovičová, Co-Founder, agentura Triad

„Neskutečně osvěžující protiklad instantních mouder, technicistních návodů a motivačního prázdna.“ Martin Brablec, majitel Obsahová agentura

O autorkách

Michelle Losekoot se živí marketingem už přes deset let. Vymýšlí pro své klienty strategie a obsah na sociální sítě, pečuje o online komunity a píše texty. Posledních sedm let také školí firemní týmy a vede veřejné kurzy obsahového marketingu. Pravidelně usedá v porotách marketingových soutěží a přednáší na konferencích.

Eliška Vyhnánková - od roku 2011 působí jako konzultantka a lektorka sociálních sítí pro jednotlivce, firmy i státní úřady. Pravidelně přednáší, moderuje odborné akce, píše články a je porotkyní marketingových soutěží. Odchodu na volnou nohu předcházela dlouholetá aktivní práce se sítěmi a také rozvoj nástrojů na monitoring sociálních sítí ve společnosti NEWTON Media. Má za sebou stovky seminářů pro tisíce účastníků.

Materiály k audioknize