Překvapivá pravda o tom, jak ovlivňujeme ostatní

New York Times Business
Washington Post
Wall Street Journal Business

Kniha Prodávat je lidské

Tohle není jen další kniha o prodeji a pro prodejce. V době rozmachu informačních technologií a trhů měnících se každým dnem několik desetiletí staré otřepané formulky o obchodování prostě nefungují. Ale nová pravidla neplatí jen pro prodejce – protože ať už kolega, který umí nadchnout pro nový nápad, podnikatel hledající investory nebo rodič motivující dítě ke studiu, my všichni trávíme dny snahou ovlivnit ostatní...

Běžně
Běžná cena je maloobchodní cena, za kterou je kniha obchodována na knižním trhu.
Cena

skladem

Běžně
Běžná cena je maloobchodní cena, za kterou je kniha obchodována na knižním trhu.
Cena
Formáty

ihned ke stažení

Vydání audioknihy není plánováno.

Slevy zvýhodněných balíčků jsou kalkulovány z běžné ceny, za kterou je kniha obchodována na knižním trhu

O knize

Neotřelá a překvapivě užitečná kniha zkoumá a objevuje sílu prodejních schopností, kterou nakonec používáme úplně všichni. A zejména mimo oblast přímého prodeje. Vždyť v době vzestupu malých podniků, ve kterých všichni dělají to, co je právě potřeba, jsou všichni také prodejci, ať už o tom vědí, či ne.

„Mnohé z toho, co si myslíme o prodeji, nevyplývá z přirozené povahy prodeje, ale z informační asymetrie, která dlouhou dobu podbarvovala atmosféru, v níž prodej probíhal.”

Tradiční způsoby prodeje a obchodničení jsou nenávratně minulostí, pro úspěšnou prezentaci produktu či služby jsou nezbytné nové schopnosti a dovednosti. Dostupnost informací bere prodejcům náskok, kupující je častokrát stejně dobře nebo i lépe připraven. Již nelze pracovat podle prodejních scénářů, manipulovat nebo cokoliv zatajovat. Z prodeje se stal proces spolupráce partnerů, v kterém je výhodou umění improvizace a jedinou funkční zbraní je pokora. Daniel Pink umně kombinuje poznatky z psychologie a sociologie se zkušenostmi, příběhy a pozorováním těch, kteří umějí prodat, aniž by mnohdy tušili, že to dělají. Vítejte ve světě obchodu, který už nikdy nebude jako dřív; éra nových obchodníků právě začala!

Udělejte si krátký test nového obchodníka:

  1. Pokud osoba, které prodáváte, souhlasí s koupí, zlepší se tím její život?
  2. Až vaše jednání skončí, bude svět lepším místem, než když jste začali?

Je-li odpověď na kteroukoliv z těchto otázek NE, děláte něco špatně.

V knize se dozvíte
  • Jak neprodávat věci, ale zážitky.
  • Jak umět plavat v oceánu odmítnutí.
  • Co je to jednoslovný kapitál.
  • Proč pomáhá tázací samomluva.
  • Co je podstatou pixarské prezentace.
  • Jaké jsou nové formy prezentace obchodních nabídek.
  • Proč jsou důležitá tři základní pravidla improvizačního divadla.

## Jednoduchý test, zda je kniha pro vás: **1)** Snažíte se ve své práci přesvědčit druhé, aby si koupili nějaké zboží nebo služby? Pokud jste odpověděli „ano“, prodáváte (ovšem to už nejspíše víte). Pokud jste odpověděli „ne“, pokračujte k druhé otázce. ![Je kniha i pro Vás?](../images/prodavat-je-lidske/anone.png) **2)** Pracujete sám na sebe nebo řídíte svůj vlastní provoz, třeba jen „bokem“? Pokud ano, jste součástí světa prodeje — pravděpodobně se zde prolíná neobchodní a tradiční prodávání. Pokud ne, pokračujte k otázce 3. ![Je kniha i pro Vás?](../images/prodavat-je-lidske/anone.png) **3)** Vyžaduje vaše práce pružnost — schopnost překračovat hranice a funkce, činnosti mimo vaši specializaci — a děláte během dne různé činnosti? Pokud ano, jste téměř určitě v prodeji — jedná se převážně o neobchodní prodávání, možná s občasnou příměsí tradičního prodeje. Pokud ne, pokračujte k otázce č. 4. ![Je kniha i pro Vás?](../images/prodavat-je-lidske/anone.png) **4)** Pracujete v oblasti vzdělávání nebo zdravotní péče? Pokud ano, jste v prodeji — ve statečném novém světě neobchodního prodávání. Pokud ne a pokud jste odpověděli „ne“ i na první tři otázky, nejste v prodeji. ![Je kniha i pro Vás?](../images/prodavat-je-lidske/anone.png) ................... pak nejste v prodeji.

Parametry
Původní název:To Sell Is Human: The Surprising Truth About Moving Others
Překladatel:Viktor Horák
Edice:Žádná velká věda
Počet stránek:256
Počet ilustrací:desítky
Vazba:brožovaná
Barevnost:černobílá
ISBN:978-80-87270-63-9
Velikost:143 × 215 mm
Dostupné formáty:tištěná, e-kniha
Cena tištěné knihy:349 
Cena e-knihy:249 
Formáty e-knihy:epub, mobi, pdf
Obsah

ZNOVUZROZENÍ PRODEJCE

  1. Prodáváme všichni 19
    Znovuzrození prodejce 24
    Nástup neobchodního prodeje 26

  2. Podnikání, elasticita a ed-med 33
    Podnikání 33
    Elasticita 38
    Ed-med 41

  3. Od caveat emptor po caveat venditor 47
    Citrony a jiné kyselé předměty 49
    Najděte svého Kowalského 52
    Příběh dvou sobot 58

JAK BÝT

  1. Naladění 65
    Moc, empatie a chameleoni 66
    Ambivertní výhoda 68
    Vzorek zdarma: naladění 69

  2. Vztlak 37
    Před: tázací samomluva 90
    Během: poměr pozitivity 92
    Poté: vysvětlovací styl 96
    Vzorek zdarma: vztlak 100

  3. Jasnost 107
    Najděte k řešení správné problémy 110
    Najděte své rámce 113
    Nalezení odrazového můstku 120
    Vzorek zdarma: jasnost 121

CO DĚLAT

  1. Prezentace 131
    Poučení z tinseltownu 132
    Šest následovníků prezentace ve výtahu 133
    Vzorek zdarma: prezentace 146

  2. Improvizujte 153
    Poslechněte si nabídky 156
    Řekněte „ano a“ 159
    Ujistěte se, že váš partner vypadá dobře 161
    Vzorek zdarma: improvizujte 164

  3. Služte 169
    Ať je to osobní 171
    Ať je to účelné 175
    Vzorek zdarma: služte 180

Poděkování 189

Poznámky 191

O autorovi

Daniel Pink

Daniel H. Pink je americký autor pěti knih věnujících se obchodní, pracovní a manažerské tématice. Jeho knihy byly přeloženy již do 33 jazyků. Píše články pro The New York Times, Harvard Business Review, Fast Company a Wired. Přednáší ve firmách a na univerzitách celého světa. V roce 2011 byl v žebříčku Thinkers50 zařazen mezi 50 nejvlivnějších managment myslitelů světa. Žije se svou ženou a třemi dětmi ve Washingtonu, DC.

Řekli o knize

„Občas se mi do rukou dostane knížka, kterou, bych chtěl napsat sám. I přes to, že nejsem obchodník. I přes to, že se veškerým svým vystupováním snažím obchodničině vyhnout. Prodávat je lidské se k nim zařadilo.”
— Roman Hřebecký, blog Pábení

„Prodávat je lidské hodnotím ako výbornú, podnetnú a prínosnú knihu o tom, ako sa realizovať samých seba v obchodnej a marketingovej sfére, no aj v obyčajnom každodennom živote. Dobre poslúži naozaj každému - od profesionála až po úplného laika.”
— Catty, blogerka

„Svěží pohled na umění a vědu prodeje, který je založen na mixu společenských věd, výzkumů a příběhů.“
— Dan Schawbel, Forbes.com

„Důmyslně propojuje anekdoty, postřehy a sociologické studie do jiskřivé směsi užitečnosti a zábavy.“
— Bloomberg

„Vynikající... radikální, překvapivé a nepopiratelně pravdivé.“
— Harvard Business Review Blog

„Pink napsal moderní verzi klasiky Jak získávat přátele a působit na lidi... Všichni lídři – přinejmenším ti, kteří chtějí ovlivňovat druhé – by měli tuto knihu vlastnit.“
— Training and Development

„Nesmírně zábavné a poučné.“
— Phil Johnson, Forbes.com

„Pink je jedním z nejchytřejších badatelů v oblasti interakce práce, psychologie a společnosti.“
— Worth

„Silniční mapa, která nás ostatní dovede k našim vlastním prezentacím.“
— Chicago Tribune

„Je to jako najít svého oblíbeného profesora v krabici... zabaleného s informacemi i argumenty, proč je jeho učení důležité, a s návodem, jak jeho návrhy převést do praxe, to vše okořeněné smysluplnými příklady... Tato kniha si zaslouží velkou pozornost.“
— Publishers Weekly

„Poutavá kombinace rozhovorů, výzkumu a pozorování od bystrého autora.“
— The Globe and Mail