Startup za pakatel header

Bez nadsázky – tato kniha je doslova učebnicí malého podnikání. Autor díky důkladné analýze 1500 úspěšných malých podnikatelských projektů přináší čerstvý pohled na to, jak s minimálními náklady, a tedy i riziky, začít svůj vlastní mikrobyznys.

Běžně
Běžná cena je maloobchodní cena, za kterou je kniha obchodována na knižním trhu.
Cena

skladem

Běžně
Běžná cena je maloobchodní cena, za kterou je kniha obchodována na knižním trhu.
Cena
Formáty

ihned ke stažení

Vydání audioknihy není plánováno.

Slevy zvýhodněných balíčků jsou kalkulovány z běžné ceny, za kterou je kniha obchodována na knižním trhu

O knize

„Představte si život, ve kterém trávíte čas tím, co vás baví. Představte si, že největší část své pozornosti věnujete sami sobě, místo abyste pracovali jako kolečko v soustrojí pro obohacení druhých lidí. Představte si, že svému šéfovi nesete dopis, ve kterém stojí: „Milý šéfe, dovoluji si Vám sdělit, že Vaše služby už nadále nebudu potřebovat. Děkuji za všechno, ale odteď si věci budu dělat po svém.“

V knize Startup za pakatel Chris Guillebeau ukazuje, jak je možné vést svobodný, dobrodružný, smysluplný a účelný život – a navíc si i slušně vydělat. Sám je živým příkladem úspěchu svých poznatků – své zkušenosti z cestování a Frequent Flyer programu dokázal proměnit ve fungující byznys.

Na svých cestách potkal bezpočet lidí, kteří stejně jako on vybudovali firmy s vysokým ziskem na základě více než skromné investice (často poté, co ztratili zaměstnání).

Podmínkou zařazení jejich příběhů do knihy bylo, že respondenti nedisponovali žádnými mimořádnými znalostmi a dovednostmi, ale byli to obyčejní lidé ochotní vytvořit ze své vášně či zájmu hodnotu pro někoho jiného. Museli se také zcela vyhnout zadlužení a doložit autorovi své příjmy. V knize, vydestilovány do podoby snadno použitelného průvodce, jsou ty nejcennější rady od lidí, kteří se naučili přetransformovat práci do podoby, která je naplňuje a živí jejich rodiny.

Chris se nespokojuje s obecnými údaji a přesně vám sděluje, kolik peněz jeho skupina neočekávaných podnikatelů vložila do svých projektů, co dělali v prvních týdnech a měsících, jak projekt propagovali, ukazuje zásadní chyby, které napáchali cestou, a momenty, díky kterým se jejich firma nakonec udržela.

Jelikož příklady firem knihy jsou obvykle z amerického prostředí a můžou občas vzbuzovat dojem „to by u nás fungovat nemohlo”, obsahuje česká edice knihy se svolením autora dodatek – inspirativní příklady úspěšných českých firem, které začínaly téměř z ničeho. Je z pera Filipa Dřímalky, který bloguje, přednáší a radí začínajícím podnikatelům.

"Všichni v sobě máme víc, než si myslíme. Využijme to k něčemu pozitivnímu“.

V knize se dozvíte:

  • jak objevit "svůj obor"
  • že podnikatelé nejsou hazardéři
  • jak držet náklady na nízké úrovni
  • že pocit úspěchu vychází z kvality života
  • jak dobře strukturovat kampaň
  • že konkurovat někomu cenou je obvykle cestou k neúspěchu
  • jak řídit růst podnikání, aby vám byl příjemný
  • že obchod není soutěží popularity
  • 39 kroků pro uvedení produktu na trh

„Kniha se nezabývá založením velké internetové firmy. Nepojednává ani o zřizování tradičního podniku, při jehož zakládání si na sebe vezmete oblek a půjdete škemrat o peníze do banky.“

Parametry
Původní název:The $100 Startup: Reinvent the Way You Make a Living, Do What You Love, and Create a New Future
Překladatel:Petr Miklica
Edice:Žádná velká věda
Počet stránek:308
Počet ilustrací:desítky
Vazba:brožovaná
Barevnost:čb
ISBN:9788087270592
Velikost:143 × 215 mm
Dostupné formáty:tištěná, e-kniha
Cena tištěné knihy:319 
Cena e-knihy:219 
Formáty e-knihy:epub, mobi, pdf
Obsah
Předmluva: Manifest
Krátký návod ke všemu, co si přejete 9
ČÁST I
PODNIKATELI ZNIČEHONIC
1 • Znovuzrození
Už teď máte dovednosti, které potřebujete – jen byste měli vědět, kam se podívat 16
2 • Dejte jim rybu
Jak strčit štěstí do krabice a prodat je 36
3 • Držte se toho, co vás zajímá, třeba to vyjde
Nechte si platit za to, co máte rádi, a spojte to s tím, co druzí lidé chtějí 54
4 • Nástup potulného podnikatele
„Lokalita, lokalita, lokalita...“ – přeceňovaná veličina 70
5 • Nová demografie
Všichni vaši zákazníci mají něco společného, ale nemá to co dělat s kategoriemi ze staré školy 86
ČÁST II
PUSŤTE SE DO TOHO
6 • Podnikatelský plán na jednu stránku
Pokud je vaše firemní filozofie delší než tato věta, je možná příliš dlouhá 104
7 • Nabídka, kterou nedokážete odmítnout
Návod, jak krok za krokem vytvoříte bezkonkurenční nabídku 120
8 • Spusťte to!
Výlet do hollywoodu z vašeho obýváku nebo z kavárny na rohu 138
9 • Pošťouchnutí: Nenápadné umění sebepropagace
Reklama je jako sex: platí za ni jen zoufalci 160
10 • Ukažte mi peníze
Nekonvenční fundraising aneb od kickstarteru k půjčce na neexistující auto 176
ČÁST III
JAK BÝT EFEKTIVNÍ A DALŠÍ KROKY
11 • Postrčení: Pohněme se z místa
Stačí postrčit a jsme za vodou: jak malé činy přinášejí velká zvýšení příjmu 198
12 • Jak sami sobě udělit franšízu
Pokyny k sebeklonování: pro zábavu a zisk 216
13 • Cesta je dlouhá
Staňte se tak velkými, jak chcete být (a nikoliv většími) 242
14 • Co když selžu?
Jak uspět, přestože vám padá střecha na hlavu 258
Závěr 273
Odhalení a zajímavá fakta 277
To není všechno! 279
Příloha příběhu o rybě 281
České firmy za pakatel 285
Poděkování 299
Rockové hvězdy, které začaly s pár drobnými v kapse 301

| Rejstřík

O autorovi

Chris Guillebeau

Chris Guillebeau je americký podnikatel, cestovatel, blogger, autor cestopisů a spisovatel nonfiction literatury. Během života naplněného spoustou podnikatelských aktivit od onlinového publikování až po dobrovolnictví v západní Africe navštívil téměř každý stát světa (konkrétně to bylo 193 států v roce 2013, poslední zemí bylo Norsko). Je organizátorem mezinárodního setkání kreativních lidí World Domination Summit a současně se zaměřuje na podporu individuálních projektů. Jeho první knihou byla The Art of Non-Conformity a pod stejným názvem provozuje i blog. Žije v Portlandu ve státě Oregon se svou ženou Jolie. Obě jeho knihy se staly mezinárodními bestsellery.

Řekli o knize

„Peníze, které máte, stačí. Chris to říká naprosto jasně: není už prostor výmluvy. Začněte. Začněte hned, neodkládejte. Pospěšte si."
– SETH GODIN

Startup za pakatel jsou dva v jednom: Je to nakopnutí, které vám pomůže začít si plnit sen, a zároveň mapa, podle které, jakmile jednou začnete, budete hledat cestu. Pokud nejste po přečtení této knihy připraveni rozjet vlastní firmu, měli byste se vrátit na začátek a přečíst si ji znovu!
– DANIEL H. PINK, autor knih Pohon a Úplně nová mysl

Startup za pakatel je nacpaný daty, dotazníky, modely a konkrétními příklady. Tento hloubavý, zábavný a poutavě čtivý návod nám ukazuje, jak si obyčejní lidé mohou vybudovat solidní existenci, dosáhnout nezávislosti a žít smysluplně podle svých vlastních představ.“
– GRETCHEN RUBINOVÁ, autorka knihy Projekt štěstí

V tomto cenném návodu Chris Guillebeau ukazuje, že transformace nápadu do podoby úspěšného podnikání může být snazší, než si myslíte. Je to tak – můžete dál vést svůj stávající život, ale přitom si vyzkoušet, zdali je vaše koncepce životaschopná. Sami rozhodujete, které nápady si zasluhují váš čas, a tato kniha vám může pomoct, abyste se každé ráno probouzeli plni dychtivosti pokračovat dalším krokem.“
– TONY HSIEH, CEO společnosti Zappos.com a autor knihy Štěstí doručeno

„Startup za pakatel poskytuje přesně to, co nový podnikatel potřebuje: v terénu vyzkoušené, účinné a výjimečně pragmatické rady pro rozjezd nové firmy s hrstkou peněz.“
–PAMELA SLIMOVÁ, autorka knihy Escape from Cublicle Nation: From Corporate Prisoner to Thriving Entrepreneur

„Vše, co Chris Guillebeau dělá, dělá naplno. Nápady v této knize vás dovedou tam, kde vám bude líp.“
–CHRIS BROGAN, prezident společnosti Human Business Works a autor knihy Trust Agents

Zajímavé odkazy

 

Běžně
Běžná cena je maloobchodní cena, za kterou je kniha obchodována na knižním trhu.
Cena

skladem

Běžně
Běžná cena je maloobchodní cena, za kterou je kniha obchodována na knižním trhu.
Cena
Formáty

ihned ke stažení

Vydání audioknihy není plánováno.

Slevy zvýhodněných balíčků jsou kalkulovány z běžné ceny, za kterou je kniha obchodována na knižním trhu