Nové zbraně vlivu

Psychologie přesvědčování i v online světě

Robert B. Cialdini

Kniha Nové zbraně vlivu

Běžně
Běžná cena je maloobchodní cena, za kterou je kniha obchodována na knižním trhu.
Cena

skladem

Běžně
Běžná cena je maloobchodní cena, za kterou je kniha obchodována na knižním trhu.
Cena
Formáty

ihned ke stažení

Běžně
Běžná cena je maloobchodní cena, za kterou je kniha obchodována na knižním trhu.
Cena
Formáty

mp3

ihned ke stažení

Namlouvá

Borek Kapitančik

Délka

20:13:15

Přehrát ukázku
-0:00

Slevy zvýhodněných balíčků jsou kalkulovány z běžné ceny, za kterou je kniha obchodována na knižním trhu

Legendární světový bestseller nejcitovanějšího sociálního psychologa současnosti o ovlivňování a přesvědčování, Zbraně vlivu, se dočkala nové, přepracované a o prostředí online světa aktualizované verze! Rozšíření se týká každé kapitoly a kromě čerstvých psychologických výzkumů zaměřených na přesvědčování a vyhovění, a nově i 7. principu vlivu, najdete v knize i aplikace ovlivňovacích metod na sociálních sítích, v e-shopech, v neodolatelných reklamních nabídkách či v zaručených informacích řetězových e-mailů.

Naučte se metody neetického ovlivňování rozpoznávat, odhalovat a hlavně jim nepodléhat.

Nové zbraně vlivu vám s tím pomohou, stanou se vaším spolehlivým průvodcem světem manipulace.

O knize

Už jste to sami zažili: pojišťovákovi jste sympatičtí, proto vám zkusí vyjednat speciální nabídku. Lékárnici však moc sympatičtí nejste: co vás to napadlo, chtít jiné vitaminy než ty nejdražší? A tuhle objednávku musíte zaplatit co nejrychleji: e-shop má skladem poslední kus zboží.

Samozřejmě tušíte, že jsou to špinavé triky. Na to tuhle knihu nepotřebujete. Potřebujete ji k tomu, aby vás naučila rozeznat manipulaci v momentech, kdy s ní nepočítáte: ve spěchu, pod tlakem, s frontou nabručených lidí za zády nebo mezi kamarády na sociální síti.

Robert Cialdini vám ukáže:

  • Které faktory mohou mít za následek, že někomu jinému řeknete „ano“.
  • Jak manipulátory odmítat sebevědomě, účinně a bez nepříjemných pocitů.
  • Sedm základních nátlakových technik neboli zbraní vlivu.
  • Desítky konkrétních fíglů velkých firem i drobných šmejdů z internetu.
  • Proč primitivní triky fungují i na ty nejchytřejší lidi.
  • Co dělat a nedělat, když chcete prosadit svou vy sami.
  • Jak si zachránit život při nehodě v davu lidí.

vtip 1

Nově rozšířeno:
  • Praktické rady pro éru fake news, trollů, reklamních botů a online podvodů.
  • Jak poznat falešné pochvalné recenze a jiné triky internetových marketérů.
  • Desítky nových výzkumů psychologie přesvědčování a manipulace – včetně čerstvých příkladů z pandemie covidu-19.

Co jsou zbraně vlivu?

Dr. Robert B. Cialdini vás naučí rozeznat, kdy jste součástí férového vztahu a kdy naopak není něco v pořádku. Seznámí vás se sedmi univerzálními zákonitostmi ovlivňování a manipulace, zbraněmi vlivu, které mají až nečekaně silnou moc na naše chování a rozhodování. Jsou to:

  • reciprocita
  • závazek a důslednost
  • sociální schválení
  • oblíbenost
  • autorita
  • vzácnost
  • jednota

Díky pochopení fungování těchto principů už nikdy neřeknete ano, když vlastně chcete říct ne, zato budete ve svém jednání přesvědčivější než kdykoliv předtím. Kniha je určena všem, kteří odmítají být manipulováni, chtějí porozumět tomu, v čem tkví síla přesvědčovacích taktik a hodlají se aktivně bránit.

Parametry
Původní název:Influence, New and Expanded: The Psychology of Persuasion
Překladatel:Eva Nevrlá
Edice:Žádná velká věda
Počet stránek:512
Vazba:Pevná bez přebalu
Barevnost:Černobílá
ISBN:978-80-7555-181-8
Vydáno:28. 02. 2023
Dostupné formáty:tištěná, audiokniha, e-kniha
Cena tištěné knihy:599 
Cena e-knihy:379 
Formáty e-knihy:epub, mobi, pdf
Cena audioknihy:599 
Formáty audioknihy:mp3

vtip2

Obsah
Řekli o knize

„Robert Cialdini dokázal nemožné: vylepšil mistrovské dílo. Aktualizované vydání knihy Zbraně vlivu je košatým a poutavým popisem rafinovaných způsobů, jakými se lidé navzájem ovlivňují.“ – Daniel Kahneman, laureát Nobelovy ceny a autor knih Myšlení, rychlé a pomalé a Šum

„Nejdůležitější kniha, která kdy o psychologii přesvědčování vznikla - a je stále lepší a lepší. Nedovedu si představit více fascinující a současně praktičtější četbu.“ –Adam Grant, profesor psychologie a autor knihy Ještě to promysli

„Pokud existuje jedna kniha, kterou byste si měli přečíst a jeden odborník, jehož radám byste měli důvěřovat, byla by to tato kniha a tento autor, Robert Cialdini.“ –Angela Duckworth, profesorka psychologie a autorka knihy Houževnatost

O autorovi

Robert B. Cialdini

Robert B. Cialdini

(* 1945) byl profesorem psychologie a marketingu na Arizonské státní univerzitě, Stanfordově univerzitě a Kalifornské univerzitě v Santa Cruz. Od roku 2019 je členem Národní akademie věd USA. Psychologii přesvědčování se věnuje víc než padesát let, zároveň ji školí a konzultuje pro klienty jako Allianz, Cisco, Microsoft, NATO nebo SAP. Jeho čtyři knihy vyšly v 44 jazycích a prodalo se jich přes 7 milionů výtisků. Zbraně vlivu jsou jeho první knihou a zároveň i tou nejčerstvěji aktualizovanou.

Doprovodné materiály k audioknize

Grafy, tabulky a obrázky do audioknihy převést neumíme. Můžete si je však prohlédnout v doprovodných materiálech, které jsou vám zdarma k dispozici.

Vaši Melvilové

Doprovodné materiály

 

Běžně
Běžná cena je maloobchodní cena, za kterou je kniha obchodována na knižním trhu.
Cena

skladem

Běžně
Běžná cena je maloobchodní cena, za kterou je kniha obchodována na knižním trhu.
Cena
Formáty

ihned ke stažení

Běžně
Běžná cena je maloobchodní cena, za kterou je kniha obchodována na knižním trhu.
Cena
Formáty

mp3

ihned ke stažení

Namlouvá

Borek Kapitančik

Délka

20:13:15

Přehrát ukázku
-0:00

Slevy zvýhodněných balíčků jsou kalkulovány z běžné ceny, za kterou je kniha obchodována na knižním trhu