Před-svědčování

Revoluční způsob, jak ovlivnit a přesvědčit

Nemusíte změnit postoje či přesvědčení svých posluchačů – stačí správně přesunout pozornost publika těsně předtím, než od něj budete chtít žádoucí reakci. Cialdiniho nová kniha postavená na konceptu před-svědčování opřeném o poslední vědecké poznatky změní způsob, jakým uvažujete o marketingu, obchodním vyjednávání, propagandě, zkrátka ovlivňování druhých – a naučí vás, jak se bránit případné manipulaci. Tuto knihu potřebujete, protože jinak můžete být sami obětí.

ČR
Přidat do košíku
Běžná cena: 399 
Cena: 339  / -15 %
SK
Martinus

Cena: dle slovenského prodejce

Android / iOS / Windows
Wooky
Cena: 269 
33% sleva proti papíru
iPad/iPhone/iPod/Mac
iBooks Store
Cena: 299 
25% sleva proti papíru
Android / iOS
Google Play
Cena: 269 
33% sleva proti papíru
Kindle / čtečky epub
Palmknihy
Cena: 269 
33% sleva proti papíru
Kindle / čtečky epub
Alza.cz
Cena: 269 
33% sleva proti papíru
Kindle / čtečky epub
Kosmas
Cena: 269 
33% sleva proti papíru
Kindle / čtečky epub
eReading
Cena: 269 
33% sleva proti papíru
O knize

Svůj klasický bestseller Zbraně vlivu napsal Robert Cialdini už před dvaatřiceti lety. Úspěch první knihy – 3 miliony prodaných výtisků v 31 jazycích – byl ale jen začátkem. Tématem přesvědčování (anglicky persuasion) se autor zabýval i nadále a výsledkem je mimořádně čtivá kniha Před-svědčování (Pre-suasion). Na rozdíl od Zbraní vlivu, které radí, jak se bránit manipulativním technikám, se Cialdini nyní soustřeďuje na to, jak účinně ovlivňovat druhé, samozřejmě v etických mezích. A přináší zásadně nový, přitom vědecky podložený objev: nejdůležitější není samotné sdělení, ale jak zapůsobíme na posluchače ještě před ním. Na tom závisí, zda posluchač naše sdělení ochotně přijme a nechá se jím ovlivnit, nebo ho odmítne – ve skutečnosti už předem.

V knize se dozvíte
  • Co je to privilegovaný moment, v němž máte největší šanci ovlivnit druhé.
  • Že lidé považují za nejdůležitější to, na co se zrovna soustředí – a jak toho využít.
  • Které marketingové a reklamní postupy fungují či nefungují, a proč.
  • Čím nás při komunikaci ovlivňuje okolní fyzické prostředí.
  • O neuvěřitelné účinnosti podvědomých asociací, které mění náš úsudek.
  • Jak fungují atraktory, které automaticky přitáhnou pozornost, a jak magnetizéry, které pozornost dokážou udržet.
  • Příklady mistrovských přesvědčovacích výkonů těch nejlepších vyjednavačů a obchodníků.
Parametry
Název původní knihy: Pre-Suasion: A Revolutionary Way to Influence and Persuade
Překladatel: Aleš Drobek
Edice: Pod povrchem
Počet stránek: 404
Počet ilustrací: 29
Vazba: Pevná s přebalem
Barevnost: Černobílá
ISBN: 978-80-7555-014-9
Formát: 143 × 215 mm
Vyšlo: 7. 12. 2016
Běžná cena 399 
Cena v našem obchodě 339 
E-kniha ve Wooky 269 
E-kniha v iBookstore 299 
E-kniha v Google Play Books 269 
E-kniha na Palmknihy.cz 269 
E-kniha na Alza.cz 269 
E-kniha v Kosmas 269 
E-kniha na eReading 269 
ČR
Přidat do košíku
Běžná cena: 399 
Cena: 339  / -15 %
SK
Martinus

Cena: dle slovenského prodejce

Android / iOS / Windows
Wooky
Cena: 269 
33% sleva proti papíru
iPad/iPhone/iPod/Mac
iBooks Store
Cena: 299 
25% sleva proti papíru
Android / iOS
Google Play
Cena: 269 
33% sleva proti papíru
Kindle / čtečky epub
Palmknihy
Cena: 269 
33% sleva proti papíru
Kindle / čtečky epub
Alza.cz
Cena: 269 
33% sleva proti papíru
Kindle / čtečky epub
Kosmas
Cena: 269 
33% sleva proti papíru
Kindle / čtečky epub
eReading
Cena: 269 
33% sleva proti papíru
Obsah
Poděkování 7
Autorova poznámka 9
Část první: Před-svědčení: začíná to pozorností 13
1 Před-svědčování: úvod 15
2 Privilegované momenty 31
3 Důležitým faktorem pozornosti... je důležitost 45
4 Fokální znamená kauzální 65
5 Vládcové pozornosti: atraktory 81
6 Vládcové pozornosti 2: magnetizéry 95
Část druhá: Procesy: role asociací 109
7 Prvořadý význam asociací: spojuji si, tedy myslím 111
8 Vliv prostředí: na správném místě ve správný čas 127
9 Mechanismy před-svědčování: příčiny, limity a korektivy 143
Část třetí: Osvědčené postupy: optimalizace před-svědčování 159
10 Šest hlavních cest ke změně: široká třída coby chytrá zkratka 161
11 Jednota 1: být spolu 183
12 Jednota 2: jednat spolu 203
13 Etické meze: před-před-svědčivá úvaha 219
14 Post-svědčování: trvalé následky 235
Poznámky 245
Literatura 315
Rejstřík 393
Řekli o knize

„Před-svědčování je kniha hodná svého předchůdce i Cialdiniho odkazu. [...] Je to prostě ten druh literatury, který působí hlouběji a o to trvaleji. A než se nadějete, ovlivní to, jak žijete, nebo jak děláte svůj byznys.“ — Robert Vlach, podnikatel a autor knihy Na volné noze

„Kniha je nepostradatelným nástrojem pro každého, kdo chce aplikovat vědecky podložené obchodní strategie. Před-svědčování stálo za dlouhé čekání a je předurčeno stát se okamžitě klasikou. Kniha patří do knihovny každého byznysmena, od CEO po běžného obchodníka.“ — Forbes

„Zkoumání toho, jak se lidé na nejzákladnější úrovni rozhodují, je specialitou Roberta Cialdiniho – gurua všech obchodníků a marketérů od roku 1984, kdy poprvé vyšly Zbraně vlivu. Na scénu se nyní vrací se svým novým dílem Před-svědčování, plným mnoha dalších tipů, jak se dostat do hlav lidí.“ — New York Post

„Vynikající sociální psycholog Robert Cialdini napsal další nenahraditelnou knihu o psychologii přesvědčování. Budu ji doporučovat po mnoho let.“ — Amy Cuddy, profesorka Harvard Business School, autorka Tady a teď

„Kniha dokonale přibližuje výsledky výzkumů nejen toho, jak ovlivňujeme druhé, ale také jak je můžeme na naše ovlivňování připravit. Kniha je postavena na empirických důkazech z laboratoří i praxe.“ —The Wall Street Journal

„Robert Cialdini je zřejmě nejvýznamnějším expertem na účinnou persuazi a jeho poslední kniha Před-svědčování těží z jeho erudice.“ — Harvard Business Review

O autorovi

Dr. Robert Beno Cialdini (* 1945) je nejcitovanější sociální psycholog dneška, který se po celou svou profesní dráhu zabývá mechanismy ovlivňování a přesvědčování (persuaze). Jeho kniha Zbraně vlivu – Manipulativní techniky a jak se jim bránit (Influence) je široce uznávaným základním dílem tohoto oboru. Cialdini při své práci kombinuje zkoumání praktik komunikačních profesionálů (marketérů, obchodníků, lidí z reklamní a PR branže) s vědeckými, behaviorálními experimenty.

Cialdini je emeritním profesorem psychologie a marketingu na Arizonské státní univerzitě v USA. Současně je ředitelem mezinárodně působící společnosti INFLUENCE AT WORK (www.influenceatwork.com), která poskytuje konzultace a školení, jak využít autorovy poznatky v praxi; Cialdini byl například poradcem Baracka Obamy během jeho volební kampaně.

Informujte mě o knihách autora

Co to znamená?
ČR
Přidat do košíku
Běžná cena: 399 
Cena: 339  / -15 %
SK
Martinus

Cena: dle slovenského prodejce

Android / iOS / Windows
Wooky
Cena: 269 
33% sleva proti papíru
iPad/iPhone/iPod/Mac
iBooks Store
Cena: 299 
25% sleva proti papíru
Android / iOS
Google Play
Cena: 269 
33% sleva proti papíru
Kindle / čtečky epub
Palmknihy
Cena: 269 
33% sleva proti papíru
Kindle / čtečky epub
Alza.cz
Cena: 269 
33% sleva proti papíru
Kindle / čtečky epub
Kosmas
Cena: 269 
33% sleva proti papíru
Kindle / čtečky epub
eReading
Cena: 269 
33% sleva proti papíru
Komentáře