Nikdy nejez sám Chtěli byste se stát generálními řediteli nebo senátory? Dostat se na špičku svého oboru? Vydělávat víc peněz nebo mít „jen“ víc přátel? Čím konkrétnější představu budete mít o tom, co chcete, tím snazší bude vytyčit strategii pro dosažení cíle. A součástí této strategie je vytvořit si ve vašem vesmíru vztahy s lidmi, kteří vám pomohou dostat se tam, kam máte namířeno. Vězte, že být „neviditelný“ je mnohem horší než být neúspěšný.

O knize

Kniha Keitha Ferrazziho pojednává o potřebě networkingu a upevňování lidských vztahů jako nezbytné součásti strategie pro úspěšné postavení v dnešním světě. Popisuje konkrétní kroky a způsob uvažování, které její autor používá k tomu, aby udržoval těsné spojení s tisícovkou spolupracovníků a přátel. Podle Ferrazziho totiž existuje proces nebo systém, chcete-li, který s budováním sítě souvisí. Nejde o žádné kouzlo, vyhrazené jen pro několik málo vyvolených s vrozeným darem sociální komunikace. Kontaktování druhých závisí pouze na tom, že si dopředu vytvoříte plán a budete ho plnit.

Ferrazzi přitom důsledně odlišuje navazování vztahů na základě jejich účelového, primitivního, desperátského vytěžování, které je obvykle s „networkingem“ spojováno, jeho forma spojení se světem se zakládá na velkorysosti a vzájemné pomoci. Vedle vlastních zkušeností autor nabízí i pohled na nadčasové strategie těch „nejpropojenějších“ lidí na světě, například Billa Clintona či dalajlámy.

ČR
Přidat do košíku
Běžná cena: 298 Kč
Cena: 249 Kč / -16 %
SK

Cena: dle slovenského prodejce

iPad/iPhone/iPod/Mac
Cena: 6.99 €
36% sleva proti papíru
Kindle / čtečky epub
Cena: 209 Kč
30% sleva proti papíru
Android / iOS
Cena: 189 Kč
37% sleva proti papíru
Kindle / čtečky epub
Cena: 209 Kč
30% sleva proti papíru
Android / iOS / Windows
Cena: 175 Kč
41% sleva proti papíru
Kindle / čtečky epub
Cena: 209 Kč
30% sleva proti papíru
Dozvíte se
  • jak pravidelně navazovat kontakty s lidmi
  • jak vybudovat pevnou síť spolupracovníků, přátel a rádců a jak ji udržovat v chodu
  • jak prorazit přes „dveřníky“ důležitých lidí
  • čím proměnit „chladný“ telefonát v nový kontakt
  • jak zvládnout nepříznivou reakci či odmítnutí
  • jak si vytvořit vlastní „značku“ a stát se sám sobě PR firmou
  • jak vyniknout a odlišit se při vytváření vztahů
  • jak vnímat efektivní marketing jako tvorbu vztahu se zákazníky a potenciálními zákazníky
  • pár rad, jak se stát nenahraditelným a stoupat na vrchol v době, kdy se inovace stala mnohem důležitější než výroba
Parametry
Překladatel:Petr Miklica
Edice: Žádná velká věda
Formát:143 × 215 mm
Počet stránek:296
Vazba:brožovaná
Barevnost:černobílá
ISBN:978-80-87270-06-6
Běžná cena 298 Kč
Cena v našem obchodě249 Kč
Ekniha v iBookstore 6.99 €
Ekniha na Palmknihy.cz 209 Kč
Ekniha v Google Play Books 189 Kč
Ekniha v Kosmas 209 Kč
Ekniha ve Wooky 175 Kč
Ekniha na Alza.cz 209 Kč
Obsah

Díl první – Jak změnit myšlení
Kapitola 1 – Jak se stát členem klubu
Kapitola 2 – Nehlídejte příjmy a výdaje
Kapitola 3 – Jaké je vaše poslání?
Kapitola 4 – Vytvořte síť dřív, než ji budete potřebovat
Kapitola 5 – Kouzlo odvahy
Kapitola 6 – Vlezlý otrava
Díl druhý – Co je třeba umět a znát
Kapitola 7 – Udělejte si domácí úkol
Kapitola 8 – Pište si jména
Kapitola 9 – Zahřívací telefonáty
Kapitola 10 – Se strážcem brány jednejte obratně
Kapitola 11 – Nikdy nejez sám
Kapitola 12 – Sdílejte společné zájmy
Kapitola 13 – Rozvíjejte, co jste započali
Kapitola 14 – Staňte se jednotkou rychlého konferenčního nasazení
Kapitola 15 – Spojte se s navazovači kontaktů
Kapitola 16 – Rozšiřte svůj okruh
Kapitola 17 – Umění společenské konverzace
Díl třetí – Jak proměnit známost v přátelství
Kapitola 18 – Zdraví, majetek a děti
Kapitola 19 – Společenská arbitráž
Kapitola 20 – Ťukejte – znovu a znovu
Kapitola 21 – Najděte si nosné pilíře a předcházejte si je
Díl čtvrtý – Jak dávat i brát ke vzájemné spokojenosti
Kapitola 22 – Buďte zajímaví
Kapitola 23 – Vybudujte si značku
Kapitola 24 – Dejte o své značce vědět
Kapitola 25 – O psaní
Kapitola 26 – Dostaňte se blíž k moci
Kapitola 27 – Budujte síť a oni přijdou
Kapitola 28 – Nepřehánějte to se sebevědomím
Kapitola 29 – Najděte si učitele, najděte si žáky, opakujte
Kapitola 30 – Vyváženost je nesmysl
Kapitola 31 – Vítejte ve věku propojení

O autorovi

Keith Ferrazzi Keith Ferrazzi je pokládán za předního odborníka na rozvíjení pracovních vztahů. Touto problematikou se zabývá již dvacet let a podle časopisů Forbes a Inc. je jedním z „nejpropojenějších“ lidí na světě. Světové ekonomické fórum v Davosu jej zařadilo mezi „globální vůdce zítřka“.
Díky své pozoruhodné schopnosti navazovat kontakty si Ferrazzi, syn ocelářského dělníka a uklizečky z malého města, vydláždil cestu na Yale a Harvard a poté na několik vysokých postů (byl ředitelem marketingu společnosti Deloitte Consulting a Starwood Hotels & Resorts a generálním ředitelem YaYa Media). Ještě mu nebylo ani třicet a jeho síť kontaktů se rozprostírala od chodeb Bílého domu po výsluní Hollywoodu. Nyní je generálním ředitelem společnosti Ferrazzi Greenlight, marketingové a obchodně konzultační firmy, přispívá do časopisů Inc., Wall Street Journal, Harvard Business Review a je častým hostem CNN. Žije v Los Angeles a New Yorku.
Po knize Nikdy nejez sám (v originále Never eat alone, 2005) vydal Ferrazzi titul Who's Got Your Back: The Breakthrough Program to Build Deep, Trusting Relationships That Create Success — and Won't Let You Fail (2009), který rozvíjí myšlenky první knihy.

Recenze

„Cesta k této knize začala před mnoha lety. Tento týden jsem ji dočetl a mám z toho pocit, jako když skončí dobrý film. Uspokojen, ale chtěl bych ještě!“
– Eduard Hlava, Kniha destiletí o networkingu: Nikdy nejez sám

„Před pár dny jsem dočetl knihu Nikdy nejez sám a změnilo to můj život i všechny moje schůzky, návštěvy akcí, kde se setkávám s lidmi. Autor knihy je pravděpodobně nejlepší networker na světě.“
– Marek Prchal, Médiář.cz

„Všichni v byznysu víme, jak jsou pro nás kontakty a vztahy podstatné. Konečně je tady průvodce, který nám pomůže vytvořit vlastní mocnou síť uzpůsobenou osobním cílům a stylu.“
– Jonathan F. Miller, generální ředitel AOL (America Online)

„Měl jsem možnost vidět Keitha Ferrazziho v akci. Je to skutečně mistr v budování vztahů a sítě kontaktů, které dokáže využít ve prospěch věci. Rozhodl se podělit o svůj scénář se všemi, kdo touží proniknout do tajemství tohoto důležitého umění.“
– Dr. Klaus Kleinfeld, prezident a generální ředitel Siemens

„Dobré a lehké čtení! Keith Ferrazzi je osobnost, jakou mezi učiteli na škole nepotkáte.“
– Tim Sanders, kouč Yahoo

„Keithovy způsoby, jak proměnit konferenci, jednání nebo běžnou schůzku ve výjimečnou událost ke vzájemnému prospěchu zúčastněných, jsou neocenitelným poučením pro každého v jakémkoli profesním i životním stadiu. Vřele doporučuji!“
– Jeffrey E. Garten, děkan Yale School of Management

„Knížka, která se čte jako román – plná osobních triumfů a příkladů, které čtenáře přesvědčí, že jakýkoli úspěch stojí na dobrých vztazích.“
– James H. Quigley, generální ředitel Deloitte & Touche

ČR
Přidat do košíku
Běžná cena: 298 Kč
Cena: 249 Kč / -16 %
SK

Cena: dle slovenského prodejce

iPad/iPhone/iPod/Mac
Cena: 6.99 €
36% sleva proti papíru
Kindle / čtečky epub
Cena: 209 Kč
30% sleva proti papíru
Android / iOS
Cena: 189 Kč
37% sleva proti papíru
Kindle / čtečky epub
Cena: 209 Kč
30% sleva proti papíru
Android / iOS / Windows
Cena: 175 Kč
41% sleva proti papíru
Kindle / čtečky epub
Cena: 209 Kč
30% sleva proti papíru
Komentáře