Překvapivá pravda o tom, jak ovlivňujeme ostatní
New York Times Business
Washington Post
Wall Street Journal Business
Tohle není jen další kniha o prodeji a pro prodejce. V době rozmachu informačních technologií a trhů měnících se každým dnem několik desetiletí staré otřepané formulky o obchodování prostě nefungují. Ale nová pravidla neplatí jen pro prodejce – protože ať už kolega, který umí nadchnout pro nový nápad, podnikatel hledající investory nebo rodič motivující dítě ke studiu, my všichni trávíme dny snahou ovlivnit ostatní...
Neotřelá a překvapivě užitečná kniha zkoumá a objevuje sílu prodejních schopností, kterou nakonec používáme úplně všichni. A zejména mimo oblast přímého prodeje. Vždyť v době vzestupu malých podniků, ve kterých všichni dělají to, co je právě potřeba, jsou všichni také prodejci, ať už o tom vědí, či ne.
„Mnohé z toho, co si myslíme o prodeji, nevyplývá z přirozené povahy prodeje, ale z informační asymetrie, která dlouhou dobu podbarvovala atmosféru, v níž prodej probíhal.”
Tradiční způsoby prodeje a obchodničení jsou nenávratně minulostí, pro úspěšnou prezentaci produktu či služby jsou nezbytné nové schopnosti a dovednosti. Dostupnost informací bere prodejcům náskok, kupující je častokrát stejně dobře nebo i lépe připraven. Již nelze pracovat podle prodejních scénářů, manipulovat nebo cokoliv zatajovat. Z prodeje se stal proces spolupráce partnerů, v kterém je výhodou umění improvizace a jedinou funkční zbraní je pokora. Daniel Pink umně kombinuje poznatky z psychologie a sociologie se zkušenostmi, příběhy a pozorováním těch, kteří umějí prodat, aniž by mnohdy tušili, že to dělají. Vítejte ve světě obchodu, který už nikdy nebude jako dřív; éra nových obchodníků právě začala!
Udělejte si krátký test nového obchodníka:
- Pokud osoba, které prodáváte, souhlasí s koupí, zlepší se tím její život?
- Až vaše jednání skončí, bude svět lepším místem, než když jste začali?
Je-li odpověď na kteroukoliv z těchto otázek NE, děláte něco špatně.
- Jak neprodávat věci, ale zážitky.
- Jak umět plavat v oceánu odmítnutí.
- Co je to jednoslovný kapitál.
- Proč pomáhá tázací samomluva.
- Co je podstatou pixarské prezentace.
- Jaké jsou nové formy prezentace obchodních nabídek.
- Proč jsou důležitá tři základní pravidla improvizačního divadla.
Původní název: | To Sell Is Human: The Surprising Truth About Moving Others |
---|---|
Překladatel: | Viktor Horák |
Edice: | Žádná velká věda |
Počet stránek: | 256 |
Počet ilustrací: | desítky |
Vazba: | brožovaná |
Barevnost: | černobílá |
ISBN: | 978-80-87270-63-9 |
Velikost: | 143 × 215 mm |
Dostupné formáty: | tištěná, e-kniha |
Cena tištěné knihy: | 349 Kč |
Cena e-knihy: | 249 Kč |
Formáty e-knihy: | epub, mobi, pdf |
ZNOVUZROZENÍ PRODEJCE
-
Prodáváme všichni 19
Znovuzrození prodejce 24
Nástup neobchodního prodeje 26 -
Podnikání, elasticita a ed-med 33
Podnikání 33
Elasticita 38
Ed-med 41 -
Od caveat emptor po caveat venditor 47
Citrony a jiné kyselé předměty 49
Najděte svého Kowalského 52
Příběh dvou sobot 58
JAK BÝT
-
Naladění 65
Moc, empatie a chameleoni 66
Ambivertní výhoda 68
Vzorek zdarma: naladění 69 -
Vztlak 37
Před: tázací samomluva 90
Během: poměr pozitivity 92
Poté: vysvětlovací styl 96
Vzorek zdarma: vztlak 100 -
Jasnost 107
Najděte k řešení správné problémy 110
Najděte své rámce 113
Nalezení odrazového můstku 120
Vzorek zdarma: jasnost 121
CO DĚLAT
-
Prezentace 131
Poučení z tinseltownu 132
Šest následovníků prezentace ve výtahu 133
Vzorek zdarma: prezentace 146 -
Improvizujte 153
Poslechněte si nabídky 156
Řekněte „ano a“ 159
Ujistěte se, že váš partner vypadá dobře 161
Vzorek zdarma: improvizujte 164 -
Služte 169
Ať je to osobní 171
Ať je to účelné 175
Vzorek zdarma: služte 180
Poděkování 189
Poznámky 191
„Občas se mi do rukou dostane knížka, kterou, bych chtěl napsat sám. I přes to, že nejsem obchodník. I přes to, že se veškerým svým vystupováním snažím obchodničině vyhnout.
Prodávat je lidské se k nim zařadilo.”
— Roman Hřebecký, blog Pábení
„Prodávat je lidské hodnotím ako výbornú, podnetnú a prínosnú knihu o tom, ako sa realizovať samých seba v obchodnej a marketingovej sfére, no aj v obyčajnom každodennom živote. Dobre poslúži naozaj každému - od profesionála až po úplného laika.”
— Catty, blogerka
„Svěží pohled na umění a vědu prodeje, který je založen na mixu společenských věd, výzkumů a příběhů.“
— Dan Schawbel, Forbes.com
„Důmyslně propojuje anekdoty, postřehy a sociologické studie do jiskřivé směsi užitečnosti a zábavy.“
— Bloomberg
„Vynikající... radikální, překvapivé a nepopiratelně pravdivé.“
— Harvard Business Review Blog
„Pink napsal moderní verzi klasiky Jak získávat přátele a působit na lidi... Všichni lídři – přinejmenším ti, kteří chtějí ovlivňovat druhé – by měli tuto knihu vlastnit.“
— Training and Development
„Nesmírně zábavné a poučné.“
— Phil Johnson, Forbes.com
„Pink je jedním z nejchytřejších badatelů v oblasti interakce práce, psychologie a společnosti.“
— Worth
„Silniční mapa, která nás ostatní dovede k našim vlastním prezentacím.“
— Chicago Tribune
„Je to jako najít svého oblíbeného profesora v krabici... zabaleného s informacemi i argumenty, proč je jeho učení důležité, a s návodem, jak jeho návrhy převést do praxe, to vše okořeněné smysluplnými příklady... Tato kniha si zaslouží velkou pozornost.“
— Publishers Weekly
„Poutavá kombinace rozhovorů, výzkumu a pozorování od bystrého autora.“
— The Globe and Mail