Překvapivá pravda o tom, jak ovlivňujeme ostatní

New York Times Business
Washington Post
Wall Street Journal Business

Tohle není jen další kniha o prodeji a pro prodejce. V době rozmachu informačních technologií a trhů měnících se každým dnem několik desetiletí staré otřepané formulky o obchodování prostě nefungují. Ale nová pravidla neplatí jen pro prodejce – protože ať už kolega, který umí nadchnout pro nový nápad, podnikatel hledající investory nebo rodič motivující dítě ke studiu, my všichni trávíme dny snahou ovlivnit ostatní...

O knize

Neotřelá a překvapivě užitečná kniha zkoumá a objevuje sílu prodejních schopností, kterou nakonec používáme úplně všichni. A zejména mimo oblast přímého prodeje. Vždyť v době vzestupu malých podniků, ve kterých všichni dělají to, co je právě potřeba, jsou všichni také prodejci, ať už o tom vědí, či ne.


„Mnohé z toho, co si myslíme o prodeji, nevyplývá z přirozené povahy prodeje, ale z informační asymetrie, která dlouhou dobu podbarvovala atmosféru, v níž prodej probíhal.”

Tradiční způsoby prodeje a obchodničení jsou nenávratně minulostí, pro úspěšnou prezentaci produktu či služby jsou nezbytné nové schopnosti a dovednosti. Dostupnost informací bere prodejcům náskok, kupující je častokrát stejně dobře nebo i lépe připraven. Již nelze pracovat podle prodejních scénářů, manipulovat nebo cokoliv zatajovat. Z prodeje se stal proces spolupráce partnerů, v kterém je výhodou umění improvizace a jedinou funkční zbraní je pokora. Daniel Pink umně kombinuje poznatky z psychologie a sociologie se zkušenostmi, příběhy a pozorováním těch, kteří umějí prodat, aniž by mnohdy tušili, že to dělají. Vítejte ve světě obchodu, který už nikdy nebude jako dřív; éra nových obchodníků právě začala!

Udělejte si krátký test nového obchodníka:

  1. Pokud osoba, které prodáváte, souhlasí s koupí, zlepší se tím její život?
  2. Až vaše jednání skončí, bude svět lepším místem, než když jste začali?

Je-li odpověď na kteroukoliv z těchto otázek NE, děláte něco špatně.

ČR
Přidat do košíku
Běžná cena: 299 Kč
Cena: 269 Kč / -10 %
SK

Cena: dle slovenského prodejce

iPad/iPhone/iPod/Mac
Cena: 8.99 €
18% sleva proti papíru
Kindle / čtečky epub
Cena: 249 Kč
17% sleva proti papíru
Android / iOS
Cena: 249 Kč
17% sleva proti papíru
Kindle / čtečky epub
Cena: 249 Kč
17% sleva proti papíru
V knize se dozvíte
  • Jak neprodávat věci, ale zážitky.
  • Jak umět plavat v oceánu odmítnutí.
  • Co je to jednoslovný kapitál.
  • Proč pomáhá tázací samomluva.
  • Co je podstatou pixarské prezentace.
  • Jaké jsou nové formy prezentace obchodních nabídek.
  • Proč jsou důležitá tři základní pravidla improvizačního divadla.

Jednoduchý test, zda je kniha pro vás:

1) Snažíte se ve své práci přesvědčit druhé, aby si koupili nějaké zboží nebo služby? Pokud jste odpověděli „ano“, prodáváte (ovšem to už nejspíše víte). Pokud jste odpověděli „ne“, pokračujte k druhé otázce.

Je kniha i pro Vás?

2) Pracujete sám na sebe nebo řídíte svůj vlastní provoz, třeba jen „bokem“? Pokud ano, jste součástí světa prodeje — pravděpodobně se zde prolíná neobchodní a tradiční prodávání. Pokud ne, pokračujte k otázce 3.

Je kniha i pro Vás?

3) Vyžaduje vaše práce pružnost — schopnost překračovat hranice a funkce, činnosti mimo vaši specializaci — a děláte během dne různé činnosti? Pokud ano, jste téměř určitě v prodeji — jedná se převážně o neobchodní prodávání, možná s občasnou příměsí tradičního prodeje. Pokud ne, pokračujte k otázce č. 4.

Je kniha i pro Vás?

4) Pracujete v oblasti vzdělávání nebo zdravotní péče? Pokud ano, jste v prodeji — ve statečném novém světě neobchodního prodávání. Pokud ne a pokud jste odpověděli „ne“ i na první tři otázky, nejste v prodeji.

Je kniha i pro Vás?

................... pak nejste v prodeji.


Parametry
Překladatel:Viktor Horák
Edice: Žádná velká věda
Formát:143 × 215 mm
Počet stránek:256
Počet ilustrací:desítky
Vazba:brožovaná
Barevnost:černobílá
ISBN:978-80-87270-63-9
Běžná cena 299 Kč
Cena v našem obchodě269 Kč
Ekniha v iBookstore 8.99 €
Ekniha na Palmknihy.cz 249 Kč
Ekniha v Google Play Books 249 Kč
Ekniha v Kosmas 249 Kč
Ekniha ve Wooky 229.00 Kč
Ekniha na Alza.cz 249 Kč
Obsah

ZNOVUZROZENÍ PRODEJCE

  1. Prodáváme všichni 19
    Znovuzrození prodejce 24
    Nástup neobchodního prodeje 26

  2. Podnikání, elasticita a ed-med 33
    Podnikání 33
    Elasticita 38
    Ed-med 41

  3. Od caveat emptor po caveat venditor 47
    Citrony a jiné kyselé předměty 49
    Najděte svého Kowalského 52
    Příběh dvou sobot 58

JAK BÝT

  1. Naladění 65
    Moc, empatie a chameleoni 66
    Ambivertní výhoda 68
    Vzorek zdarma: naladění 69

  2. Vztlak 37
    Před: tázací samomluva 90
    Během: poměr pozitivity 92
    Poté: vysvětlovací styl 96
    Vzorek zdarma: vztlak 100

  3. Jasnost 107
    Najděte k řešení správné problémy 110
    Najděte své rámce 113
    Nalezení odrazového můstku 120
    Vzorek zdarma: jasnost 121

CO DĚLAT

  1. Prezentace 131
    Poučení z tinseltownu 132
    Šest následovníků prezentace ve výtahu 133
    Vzorek zdarma: prezentace 146

  2. Improvizujte 153
    Poslechněte si nabídky 156
    Řekněte „ano a“ 159
    Ujistěte se, že váš partner vypadá dobře 161
    Vzorek zdarma: improvizujte 164

  3. Služte 169
    Ať je to osobní 171
    Ať je to účelné 175
    Vzorek zdarma: služte 180

Poděkování 189

Poznámky 191

O autorovi

Daniel H. Pink je americký autor pěti knih věnujících se obchodní, pracovní a manažerské tématice. Jeho knihy byly přeloženy již do 33 jazyků. Píše články pro The New York Times, Harvard Business Review, Fast Company a Wired. Přednáší ve firmách a na univerzitách celého světa. V roce 2011 byl v žebříčku Thinkers50 zařazen mezi 50 nejvlivnějších managment myslitelů světa. Žije se svou ženou a třemi dětmi ve Washingtonu, DC.

Řekli o knize

„Občas se mi do rukou dostane knížka, kterou, bych chtěl napsat sám. I přes to, že nejsem obchodník. I přes to, že se veškerým svým vystupováním snažím obchodničině vyhnout. Prodávat je lidské se k nim zařadilo.”
— Roman Hřebecký, blog Pábení

„Prodávat je lidské hodnotím ako výbornú, podnetnú a prínosnú knihu o tom, ako sa realizovať samých seba v obchodnej a marketingovej sfére, no aj v obyčajnom každodennom živote. Dobre poslúži naozaj každému - od profesionála až po úplného laika.”
— Catty, blogerka

„Svěží pohled na umění a vědu prodeje, který je založen na mixu společenských věd, výzkumů a příběhů.“
— Dan Schawbel, Forbes.com

„Důmyslně propojuje anekdoty, postřehy a sociologické studie do jiskřivé směsi užitečnosti a zábavy.“
— Bloomberg

„Vynikající... radikální, překvapivé a nepopiratelně pravdivé.“
— Harvard Business Review Blog

„Pink napsal moderní verzi klasiky Jak získávat přátele a působit na lidi... Všichni lídři – přinejmenším ti, kteří chtějí ovlivňovat druhé – by měli tuto knihu vlastnit.“
— Training and Development

„Nesmírně zábavné a poučné.“
— Phil Johnson, Forbes.com

„Pink je jedním z nejchytřejších badatelů v oblasti interakce práce, psychologie a společnosti.“
— Worth

„Silniční mapa, která nás ostatní dovede k našim vlastním prezentacím.“
— Chicago Tribune

„Je to jako najít svého oblíbeného profesora v krabici... zabaleného s informacemi i argumenty, proč je jeho učení důležité, a s návodem, jak jeho návrhy převést do praxe, to vše okořeněné smysluplnými příklady... Tato kniha si zaslouží velkou pozornost.“
— Publishers Weekly

„Poutavá kombinace rozhovorů, výzkumu a pozorování od bystrého autora.“
— The Globe and Mail

ČR
Přidat do košíku
Běžná cena: 299 Kč
Cena: 269 Kč / -10 %
SK

Cena: dle slovenského prodejce

iPad/iPhone/iPod/Mac
Cena: 8.99 €
18% sleva proti papíru
Kindle / čtečky epub
Cena: 249 Kč
17% sleva proti papíru
Android / iOS
Cena: 249 Kč
17% sleva proti papíru
Kindle / čtečky epub
Cena: 249 Kč
17% sleva proti papíru
Komentáře