Žádná velká věda

Knihy z edice Žádná velká věda patří k základům naší nabídky. Jejich autoři přinášejí obvykle velice praktický a na zkušenostech postavený vhled do věcí a procesů kolem nás. Poskytují návod, jak si můžeme v tom či onom ohledu zlepšit život. V knihách z této edice snadno najdete motivaci k opuštění starých návyků a osvojení si nových. Dostat se rychle k cíli není žádná velká věda…

Zobrazení 17–32 of 46 výsledků

  • Hitmakeři - Hit Makers: The Science of Popularity in an Age of Distraction, Derek Thompson

    Počet stránek: 344
    Vazba: Měkká
    Barevnost: Černobílá
    Formát: 143 × 215 mm
    Vyšlo: Květen 2017

    Běžná cena: 369 
    Naše cena: 314 
    skladem 15 % sleva
    Formát:  epub,  mobi
    Naše cena: 269 
    ihned ke stažení
    Výhodné balíčky

    Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky ústním doporučením, nevidíte skutečný příběh. Každý trhák má vlastní tajnou historii – moci, vlivu, temných provozovatelů vysílání a kultů nadšenců, které přeměňují některé produkty na kulturní fenomény. Dokonce i ty nejoslnivější nápady zchřadnou v ústraní, nepodaří-li se jim spojit se správnou sítí. Nejdůležitějšími spotřebiteli nejsou ti, kteří věc přijmou hned zkraje, ale spíše jejich přátelé, následovníci a imitátoři – publikum vašeho publika.

    Kmenový autor Atlanticu Derek Thompson ve své knize odkrývá psychologii na pozadí našich preferencí a odhaluje ekonomii kulturních trhů, které skrytě u tvářejí naše životy. Thompson boří sentimentální mýty o tvorbě hitů, které panují ve světě kultury a byznysu, a ukazuje, že kvalita samotná k úspěchu nestačí, že nikdo nemá „dobrý vkus“ a že několik nejpopulárnějších produktů v dějinách od úplného selhání dělil jenom krůček. Žijeme možná v novém světě, ale některé pravdy o preferencích a touhách cílových skupin a spotřebitelů přetrvávají již velice dlouho. Například ta, že lidé zbožňují podvědomá překvapení – smělé, ale záludně rozeznatelné produkty.

    Co některá díla činí úspěšnými? A proč jiná mizí v propadlišti dějin? Hitmakeři představují kouzelnou výpravu za trháky v minulém století popkultury a za nejcennějším platidlem 21. století – pozorností lidí.

    Více

    Vyšlo v edici
    Žádná velká věda

    • Odesíláme do druhého pracovního dne
    • Balíčky papír+e-kniha/audio = sleva až 27 %
    • Poštovné zdarma při objednávce nad 750 Kč
    • Vydané papírovky VŽDY SKLADEM a s >15% slevou
    • Podpora: podpora@melvil.cz
    • Platby: VISA/MC/Edenred, banky, Twisto, Benefit, dobírka
  • Sprint - Sprint: How to Solve Big Problems and Test New Ideas in Just Five Days, Jake Knapp & John Zeratsky & Braden Kowitz

    Počet stránek: 272
    Vazba: Pevná s přebalem
    Barevnost: Dvoubarva
    Formát: 143 × 215 mm
    Vyšlo: Únor 2017

    Běžná cena: 399 
    Naše cena: 339 
    skladem 15 % sleva
    Formát:  epub,  mobi
    Naše cena: 269 
    ihned ke stažení
    Výhodné balíčky

    Sprint je jedinečný pětidenní proces řešení náročných problémů. Byl původně vyvinut a používán vývojářem Jakem Knappem v nejrůznějších projektech Googlu od vyhledávače přes prohlížeč Chrome až po výzkumnou laboratoř Google X. Později se ale osvědčil ve více než stovce společností Google Ventures a následně se začal používat ve stovkách dalších společností ve světě i u nás.

    Jake Knapp v rámci Google Ventures vytvořil tým s Bradenem Kowitzem a Johnem Zeratskym a dohromady vedli přes stovku sprintů ve firmách specializujících se na mobilní technologie, elektronický obchod, zdravotnictví, finance a další oblasti.

    Kniha Sprint je praktickým průvodcem při hledání odpovědí na klíčové podnikatelské otázky. Je určena týmům jakékoli velikosti, od malých podnikatelů, startupů až po podniky ze žebříčku Fortune 100, ale také učitelům nebo neziskovým organizacím. Je pro všechny, kteří před sebou mají velkou příležitost, problém nebo nápad a potřebují odpověď nejlépe ještě dnes.

    Kniha se během pár měsíců od svého vydání stala bestsellerem a jednou z nejcitovanějších podnikatelských knih vůbec.

    „Pokud chcete rychleji vytvářet lepší produkty, přečtěte si tuto knihu a řiďte se jejími radami.“

    EV WILLIAMS, zakladatel služeb Medium, Blogger a Twitter

     

    Více

    Vyšlo v edici
    Žádná velká věda

  • Houževnatost - Grit: The Power of Passion and Perseverance, Angela Duckworthová

    Počet stránek: 344
    Vazba: měkká
    Barevnost: černobílá
    Formát: 143 × 215 mm
    Vyšlo: Leden 2017

    Běžná cena: 369 
    Naše cena: 314 
    skladem 15 % sleva
    Formát:  epub,  mobi
    Naše cena: 269 
    ihned ke stažení
    Formát: aplikace (mp3)
    Naše cena: 369 
    ihned ke stažení
    -0:00
    Přidat do košíku
    Výhodné balíčky

    V bestselleru Houževnatost jeho autorka, průkopnická psycholožka Angela Duckworthová, ukazuje každému, kdo touží uspět – ať už rodičům, studentům, vyučujícím, sportovcům, nebo podnikatelům – že tajemství úspěchu není v talentu, ale ve zvláštní kombinaci vášně a vytrvalosti. Tuto kombinaci nazývá „houževnatostí.” Houževnatost předurčuje úspěch člověka v životě. Když sledujeme špičkový sportovní výkon, slyšíme perfektně zahranou mistrovskou skladbu nebo čteme geniální dílo, často si říkáme, že za tím stojí talent, ale Duckworthová na desítkách příkladů ukazuje, že je to právě houževnatost, co rozhoduje o výjimečných výkonech a opravdovém úspěchu.

    Coby dcera vědce, který často zmiňoval nedostatek jejího „génia”, je nyní Duckworthová uznávanou vědkyní, profesorkou a autorkou bestselleru a je tak sama příkladem fungování principů, které v knize odhalila. Kniha je podložena ohromným množstvím výzkumů, studií a testování nejrůznějšího druhu. Duckworthová sestudovala enormní množství pramenů, své názory konzultovala se spoustou výzkumníků a psychologů a uvádí také nejrůznější postoje a přístupy. Zajímavé je i to, že šla až do praxe, tedy k lidem, kteří jsou podle jejího názoru skutečně houževnatí – jedná se o hudebníky, kuchaře, sportovce, z nichž každý popisuje svoji cestu k úspěchu. Autorka také píše, jak sama pracuje s vlastními dětmi na tom, aby byly houževnatější, nevzdávaly se hned, pokud něco nejde, a vydržely určitou dobu u aktivit, které si na daný semestr zvolí.

    Mnoho lidí se na Duckworthovou obrací s tím, že sice mají nějaký talent, určité schopnosti, ale nedovedou život pořádně „naplnit“. Proto je její kniha i o tom, jak může houževnatost pomoci naplnit potenciál člověka.

    Více

    Vyšlo v edici
    Žádná velká věda

  • Designérem vlastního života - Designing Your Life: How to Build a Well-Lived, Joyful Life, Bill Burnett a Dave Evans

    Počet stránek: 248
    Vazba: brožovaná
    Barevnost: černobílá
    Formát: 143 × 215 mm
    Vyšlo: Listopad 2016

    Běžná cena: 299 
    Naše cena: 254 
    skladem 15 % sleva
    Formát:  epub,  mobi
    Naše cena: 219 
    ihned ke stažení
    Formát: aplikace (mp3)
    Naše cena: 299 
    ihned ke stažení
    -0:00
    Přidat do košíku
    Výhodné balíčky

    Ať už je vám dvacet, čtyřicet nebo šedesát let, mnozí z vás pravděpodobně stále hledáte odpověď na onu věčnou otázku: Čím jednou budu? Možná potřebujete pomoci zjistit, co chcete – a jak toho dosáhnout.

    Ve své fenomenální knize navazují Bill Burnett a Dave Evans na jejich mimořádně úspěšný kurz Life Design (pořádaný na Stanfordově univerzitě), který absolvovaly tisíce lidí – od studentů přes profesionály uprostřed své kariéry po důchodce – hledající novou budoucnost. Jejich jednoduchá metoda vás naučí, jak používat základní designérské nástroje k vytvoření života, jaký si představujete. Ne, nejde o to „následovat svou vášeň,“ jak radí mnozí: možná žádnou „vášeň“ zatím nemáte.

    Designéři vytvářejí světy a řeší problémy pomocí designérského myšlení. Rozhlédněte se po své kanceláři nebo domě – podívejte se na tablet nebo smartphone, který držíte v ruce. Vše, co vás obklopuje, někdo navrhl. Každý design začíná problémem, který se snaží vyřešit designér nebo tým designérů. Autoři v této knize ukazují, jak nám designérské myšlení může pomoct vytvořit smysluplný a naplňující život, nehledě na to, kdo nebo kde jsme, čím jsme se živili nebo živíme nebo jestli jsme mladí nebo staří. Designérské myšlení odpovědné za úžasné technologie, produkty a prostory můžeme využít k designování a budování kariéry a naplňujícího a radostného života, jenž je kreativní a produktivní a stále skýtá nová překvapení.

    Tato kniha nevyřeší vaše problémy. To musíte udělat sami. Bude k tomu zapotřebí mnoho dřiny. Věříme však, že tato kniha vás inspiruje k většímu úsilí při práci na lepším životě.

    Více

    Vyšlo v edici
    Žádná velká věda

  • Hluboká práce - Deep Work: Rules for Focused Success in a Distracted World, Cal Newport

    Počet stránek: 240
    Vazba: brožovaná
    Barevnost: černobílá
    Formát: 143 × 215 mm
    Vyšlo: Září 2016

    Běžná cena: 299 
    Naše cena: 254 
    skladem 15 % sleva
    Formát:  epub,  mobi
    Naše cena: 219 
    ihned ke stažení
    Formát: aplikace (mp3)
    Naše cena: 299 
    ihned ke stažení
    -0:00
    Přidat do košíku
    Výhodné balíčky

    Jedna ze schopností, kterých si naše současná ekonomika nejvíce cení, je čím dál ojedinělejší. Když si ji osvojíte, dosáhnete výjimečných výsledků.

    Tzv. hluboká práce je schopnost soustředit se bez rozptylování na kognitivně náročné úkoly. Umožní vám rychle pochopit složité koncepty a vytvářet lepší výstupy v kratším čase. Díky hluboké práci se zlepšíte v tom, co děláte, získáte pocit skutečného naplnění z mistrně odvedené práce. Hluboká práce je zkrátka jakousi superschopností stále konkurenčnější ekonomiky 21. století. Většina lidí ale schopnost ponořit se hluboce do práce ztratila a své dny místo toho tráví v horečné smršti e-mailů a sociálních sítí, aniž by si uvědomovali, že existuje lepší možnost.

    V knize Hluboká práce otáčí spisovatel a akademik Cal Newport způsob, jakým se díváme dopad různých činností ve věku neustálé online dostupnosti. Místo pouhého přesvědčování, že je rozptylování špatné, oslavuje přínosy opaku: soustředění a hluboké práce. V knize rozdělené na dvě částí nejdříve přesvědčivě argumentuje, že pěstovat si zvyk hluboce pracovat přináší obrovské výhody téměř v jakékoli profesi. Poté přichází s propracovaným tréninkovým plánem v podobě čtyř pravidel, který má přenastavit vaši mysl a zvyky tak, aby přispívaly k rozvoji schopnosti hluboce pracovat.

    Hluboká práce je mixem kulturní kritiky a praktického návodu, v níž autor čtenáře zahrnuje nezapomenutelnými příběhy – od Carla Junga stavícího si v lesích kamennou věž, aby se mohl lépe soustředit, až po průkopníka v oblasti sociálních médií, který si koupil zpáteční letenku do Tokia, aby ho ve vzduchu nic nerozptylovalo a mohl napsat knihu – i seriózními radami, jako je konstatování, že většina profesionálů, kteří svou práci berou vážně, by měla přestat používat sociální média nebo že byste si měli pěstovat schopnost se nudit.

    Více

    Vyšlo v edici
    Žádná velká věda

  • Přednášejte jako na TEDu - TED Talks: The Official TED Guide to Public Speaking, Chris Anderson

    Počet stránek: 264
    Vazba: brožovaná
    Barevnost: černobílá
    Formát: 143 × 215 mm
    Vyšlo: Červen 2016

    Běžná cena: 299 
    Naše cena: 254 
    skladem 15 % sleva
    Formát:  epub,  mobi
    Naše cena: 199 
    ihned ke stažení
    Výhodné balíčky

    Chris Anderson, hlavní tvůrce a kurátor slavných TED konferencí, ukázal celému světu, jakou sílu může mít mluvené slovo. Osmnáctiminutové strhující přednášky zvané TED Talks, přístupné zdarma na internetu (www.ted.com) dokážou stamiliony lidí na celém světě nadchnout pro nové myšlenky, změnit jejich zažité postoje a motivovat k činům. Řečníci TEDu jsou živým důkazem, že mluvená řeč může být silnější než psaný text - ovšem jen tehdy, když je pečlivě promyšlená a bravurně pronesená.

    Právě proto se Anderson ujal nového úkolu: proměnit posluchače v další rétory. Do své knihy vložil vše, co se naučil během těch čtrnácti let, kdy připravoval na vystoupení například exprezidenta USA Billa Clintona, zpěváka kapely U2 Bona či vědce Kennetha Robinsona, Susan Cainovou, Hanse Roslinga a stovky dalších osobností. Spolu s nimi se učil, jak nejlépe uchopit téma, jak pracovat s pozorností diváků, kdy být stručný a kdy naopak zvolnit, jak vystavět pointu. A vedle toho sledoval, jak se jednotliví řečníci vyvíjí a díky čemu se zlepšují. „Nikdo na světě nerozumí lépe umění veřejného projevu než Chris Anderson“, skládá mu poklonu spisovatelka a řečnice na TEDu Elizabeth Gilbertová.

    Anderson ve své stručné, ale velmi hutné knize odhaluje pět klíčových technik úspěšného řečníka: spojení (s publikem), vyprávění (příběhu), objasnění (myšlenky) přesvědčení (o její síle) a odhalení (pointy). Dále upozorňuje, jakým obvyklým chybám se naopak musíme vyhnout. A navrch odpovídá i na zcela praktické otázky jako „Co si mám obléct?" nebo „Jak nemám být nervózní“?

    „Myšlenky, které stojí zato šířit“ je mottem TED konference. Nebojte se šířit ty vlastní. Andersonův průvodce vám ukáže jak.

    Více

    Vyšlo v edici
    Žádná velká věda

  • Nikdy nedělej kompromis - Never Split the Difference: Negotiating As If Your Life Depended On, Chris Voss

    Počet stránek: 280
    Vazba: brožovaná
    Barevnost: černobílá
    Formát: 143 × 215 mm
    Vyšlo: Květen 2016

    Běžná cena: 319 
    Naše cena: 271 
    skladem 15 % sleva
    Formát:  epub,  mobi
    Naše cena: 229 
    ihned ke stažení
    Formát: aplikace (mp3)
    Naše cena: 319 
    ihned ke stažení
    -0:00
    Přidat do košíku
    Výhodné balíčky

    Život je plný vyjednávání, na něž bychom měli být připraveni: nákup auta, pořízení domu, sjednání zakázky, platu, nájmu či podmínek akvizice, smlouvání s partnerem, dětmi… Dnes již klasické knihy jako Getting to Yes nebo Crucial Conversations navždy obohatily arzenál všech vyjednávačů. Přesto se některé metody v praxi ukázaly jako neefektivní a volají po aktualizaci.

    Bývalý hlavní vyjednavač FBI s únosci Chris Voss přináší nový, v terénu mnoha léty vyzkoušený a nejnovější neurovědou podpořený vhled. Začínal jako řadový „policajt“ a postupně se vypracoval až do pozice, kdy sám vedl jednání s největšími zločinci, únosci, vrahy a teroristy. Stal se špičkovým specialistou na vyjednávání, v nichž jde o hodně: o lidský život. V takových jednáních nelze dělat kompromisy.

    Vossův přístup vycházející z dlouholeté praxe jeho jednotky i ze souvisejících výzkumů, na kterých se v FBI roky pracovalo v reakci na neefektivitu starých metod, sice neboří předchozí školy, ale navazuje na ně, rozvíjí je a v mnoha ohledech je překonává. Věděli jste, že to byla právě FBI, která v jednáních aktivně začala pracovat s emocemi? Do té doby se na Harvardu a dalších předních školách vyučoval přístup vycházející z domněnky, že obě strany jednají převážně racionálně.

    Voss po 25 letech FBI opustil a v další práci se zaměřil na vyjednávání ve firemní sféře. Stal vyhledávaným špičkovým konzultantem, který dnes v rámci své agentury Black Swan Group asistuje u náročných obchodních jednání firem z žebříčku Fortune 500 a o vyjednávání také přednáší např. na Harvardu, MIT a mnoha dalších elitních školách.

    Jeho kniha je v oboru významným, ale také nesmírně praktickým příspěvkem k tématu, které se týká našich osobních i pracovních životů.

    Více

    Vyšlo v edici
    Žádná velká věda

  • Mít vše hotovo (aktualizované vydání) - Getting Things Done: The Art of Stress-Free Productivity, David Allen

    Počet stránek: 400
    Vazba: brožovaná
    Barevnost: černobílá
    Formát: 134 × 200 mm
    Vyšlo: Květen 2016

    Běžná cena: 399 
    Naše cena: 339 
    skladem 15 % sleva
    Formát:  epub,  mobi
    Naše cena: 269 
    ihned ke stažení
    Formát: aplikace (mp3)
    Naše cena: 399 
    ihned ke stažení
    -0:00
    Přidat do košíku
    Výhodné balíčky

    Tato kniha je naprosto jiná, než všechny ostatní knihy o produktivitě. Poprvé vyšla před patnácti lety a za tu dobu se stala fenoménem. O její kvalitě svědčí tři miliony prodaných výtisků ve více než 30 jazycích. Statisíce lidí si díky metodě GTD dokáží naplánovat svůj pracovní i osobní čas a mohou se plnohodnotně věnovat práci, rodině i koníčkům. Tisíce účastníků kurzů a workshopů dále prohloubily svoji znalost metody natolik, že ji mohli zavést do firem, kde pracují, a tyto se tak staly lépe organizovanými a zaměstnanci spokojenějšími.

     

    Podle časopisu TIME je ze všech knih o osobním rozvoji právě Mít vše hotovo jednoznačně nejlepší knihou desetiletí.

    Nyní autor celou knihu přepsal. Jaký je rozdíl proti prvnímu vydání?

    „Skutečně jsem přepsal původní rukopis knihy, od začátku do konce, prošel jsem a zrevidoval veškerý obsah i jazykové obraty, které byly neúplné, neaktuální nebo se nějakým způsobem příliš nehodily do současné knížky (...). Mou snahou bylo také zakomponovat do textu to nejdůležitější, co jsem se z metody Getting Things Done naučil sám po jejím zavedení, tedy po prvním vydání knihy – neustále se okolo ní různým způsobem ‚motám‘ (...). Jedna věc se ale na knize měnit vůbec nemusela, a sice její základní principy a techniky.“ – David Allen

    Zapojíte-li tuto knihu do svého života, získáte neocenitelného průvodce při změně životního stylu směrem k těm skutečně důležitým stránkám prácovního i osobního života.

    Více

    Vyšlo v edici
    Žádná velká věda

  • Sedm principů spokojeného manželství - The Seven Principles for Making Marriage Work: A Practical Guide from the Country's Foremost Relationship Expert, John Gottman

    Počet stránek: 328
    Vazba: brožovaná
    Barevnost: černobílá
    Formát: 143 × 215 mm
    Vyšlo: Listopad 2015

    Běžná cena: 319 
    Naše cena: 271 
    skladem 15 % sleva
    Formát:  epub,  mobi
    Naše cena: 239 
    ihned ke stažení
    Výhodné balíčky

    „Sedm principů spokojeného manželství“ je vyvrcholením celoživotního díla významného amerického psychologa Johna Gottmana, jednoho z nejcitovanějších a nejvlivnějších odborníků na manželství, rozvody a rodičovství. Díky výzkumům prováděným desítky let nabízí Dr. Gottman mimořádně bohatý vhled do problematiky párového soužití. Jeho kniha představuje opravdový milník v pochopení zákonitostí, podle kterých jsou dlouhodobé vztahy buď úspěšné, anebo selhávají.

    Ukázalo se, že mezi jednu z klíčových proměnných, které ovlivňují výsledek „rovnice šťastného vztahu“, patří vzájemné vnímání kladných a záporných vlastností obou partnerů. Páry, které ve vztahu vydrží, mají pětkrát více pozitivních interakcí, než negativních. Pokud tento poměr klesne pod 5:1, vztah se rozpadne.

    Podle většiny teorií o vztazích je důležitá komunikace, komunikace, komunikace. Tento mýtus autor vyvrací společně s dalšími mýty, které jsou nejen mylné, ale také pro dlouhodobý vztah nebezpečné. Johnu Gottmanovi se podařilo identifikovat znaky destruktivní komunikace a konfliktní vzorce, které predikují rozpad vztahu. Jeho profily problémových párů, které dokázaly vzkřísit svůj vztah těsně před rozvodem, i příběhy manželů, kteří mají to štěstí a proplouvají životem ruku v ruce, budou jistě poučné i pro vás.

    Kniha poprvé vyšla v roce 1999 a stala se světovým bestsellerem. Doteď si udržuje silnou pozici mezi nejprodávanějšími knihami na Amazonu a nasbírala téměř 700 hodnocení s průměrem 4.5 hvězd z 5. Autor letos vydal aktualizované vydání původní knihy doplněné o nejnovější výzkumy – a právě toto vydání vydáváme v češtině.

    Více

    Vyšlo v edici
    Žádná velká věda

  • Nastavení mysli (aktualizované vydání) - Mindset: The New Psychology of Success, Carol Dwecková

    Počet stránek: 320
    Vazba: brožovaná
    Barevnost: černobílá
    Formát: 143 × 215 mm
    Vyšlo: Září 2015

    Běžná cena: 339 
    Naše cena: 288 
    skladem 15 % sleva
    Formát:  epub,  mobi
    Naše cena: 239 
    ihned ke stažení
    Formát: aplikace (mp3)
    Naše cena: 299 
    ihned ke stažení
    -0:00
    Přidat do košíku
    Výhodné balíčky

    Carol Dwecková se svým dnes již legendárním konceptem nastavení mysli (angl. „mindset“) dosáhla vřelého přijetí u laické veřejnosti, ale také ve vědecké obci. Její kniha Nastavení mysli se v roce 2007 stala okamžitě bestsellerem a dodnes se drží na špici žebříčků (v Amazonu se pohybuje na pozici 93. nejprodávanější knihy celkově, kde má 1150 hodnocení s průměrem 4.5/5).

    Jednoduchá myšlenka, kolem níž se tato skvělá kniha točí, a za níž stojí desítky let vědeckého výzkumu, se dá vyjádřit zhruba takto: úspěch máme ve svých hlavách. Profesorka Dwecková se svým týmem na Standfordské univerzitě zjistila, že svou přirozeností tíhneme ke dvěma relativně vyhraněným způsobům myšlení o sobě a své úspěšnosti: k myšlení růstovému a myšlení fixnímu (angl.  „growth mindset“ a „fixed mindset“). To, které myšlení u nás převládá, pak významně ovlivňuje naši reálnou úspěšnost. Ke zjištěním Dweckové popsaným v knize patří nadějný závěr, že se navzdory své dispozici dokážeme během života změnit, a autorka ukazuje, jak na to: jak využít svůj plný potenciál.

    Chcete vědět, jak přesně se dva zmíněné typy myšlení projevují? Typickým rysem fixního myšlení je vzdávání se před překážkou, neschopnost přijímat zpětnou vazbu, špatný pocit při vnímání úspěchu ostatních, vyhýbání se výzvám a negativní postoj k úsilí jako takovému.

    Více

    Vyšlo v edici
    Žádná velká věda

  • Od nuly k jedničce - Zero to One: Notes on Startups, or How to Build the Future, Peter Thiel & Blake Masters

    Počet stránek: 192
    Vazba: brožovaná
    Barevnost: černobílá
    Formát: 143 × 215 mm
    Vyšlo: Červenec 2015

    Běžná cena: 279 
    Naše cena: 237 
    skladem 15 % sleva
    Formát:  epub,  mobi
    Naše cena: 219 
    ihned ke stažení
    Výhodné balíčky

    Kniha „Od nuly k jedničce – Úvahy o startupech aneb jak tvořit budoucnost” je plná jedinečných a praktických postřehů geniálního investora rizikového kapitálu Petera Thiela. Popisuje v ní logiku vzniku firmy s jasnou vizí a potenciálem ovlivnit svět. Peter Thiel byl jedním z prvních investorů do společností PayPal, LinkedIn a Facebook a oprávněně se řadí po bok mnoha respektovaných myšlenkových vůdců.

    Autor otevřeně propaguje monopol a zavrhuje konkurenční soutěž jako potenciálně škodlivou pro zdravý rozvoj firmy. Nahlas propaguje svůj rebelský postoj, že nemá cenu snažit se vyhrát v bezohledném souboji dnešního trhu. Skuteční šampioni zítřka zcela uniknou svým konkurentům, protože jejich podnikání bude originální a nenapodobitelné.

    Vylepšíte-li stávající produkt, pouze doplníte další prvek a zvýšíte přidanou hodnotu něčeho, co už existuje. Půjdete „od jedničky k n“. Takové počínání vede nejvýše ke zdokonalení stávajících technologií, ale vašim dobře financovaným konkurentům žádné vrásky nepřidá. Nový Bill Gates by dnes rozhodně nevyvíjel operační systém, další Larry Page by netvořil vyhledávač, protože Google, Facebook i Windows už na trhu mají svoji nezastupitelnou roli.

    V této knize Peter Thiel ukazuje, jak najít ty nepozoruhodnější cesty k vytvoření něčeho nečekaného. Radí bádat i v doposud neprozkoumaných oblastech a pátrat po nápadu, který bude tím velkým skokem od nuly k jedné. Pomůže vám zefektivnit rozhodování a zhmotnit originální myšlenku, díky které se nemusíte obávat konkurenčního tlaku, díky níž můžete veškerou energii věnovat vývoji, zaměstnancům a své vizi.

    Některé z otázek, na které musíte hledat odpověď: Objevilli jste jedinečnou příležitost, kterou ostatní nevidí? Bude vaše pozice na trhu obhajitelná i za 10let? Máte správný tým?

    Je potřeba vyhlásit boj stagnaci, konvencím a nenápaditému myšlení. Peter Thiel volá po revitalizaci fantazie a invence. Ve své knize představuje optimistický pohled na budoucnost pokroku v Americe i ve světě a nový způsob přemýšlení o inovacích. Začněme tím, že se naučíme klást otázky, které nás přivedou k nalezení skutečné hodnoty na naprosto nečekaných místech.

     

    Více

    Vyšlo v edici
    Žádná velká věda

  • Lídři jedí poslední - Leaders Eat Last: Why Some Teams Pull Together and Others Don't, Simon Sinek

    Počet stránek: 288
    Vazba: brožovaná
    Barevnost: černobílá
    Formát: 143 × 215 mm
    Vyšlo: Leden 2015

    Běžná cena: 309 
    Naše cena: 263 
    skladem 15 % sleva
    Formát:  epub,  mobi
    Naše cena: 249 
    ihned ke stažení
    Formát: aplikace (mp3)
    Naše cena: 369 
    ihned ke stažení
    -0:00
    Přidat do košíku
    Výhodné balíčky

    „Miluji svoji práci!“ Patříte mezi ty šťastné, kteří toto upřímně prohlašují, nebo naopak od začátku pracovní doby očima posunujete ručičku na hodinách? Představte si, že se každé ráno těšíte do práce, prožijete báječný pracovní den a se skvělým pocitem se vracíte domů. Simon Sinek na svých cestách zjistil, že to není bláhová představa, ale realita mnoha úspěšných organizací.

    Je skutečně možné vytvořit tým, ve kterém by jeden pro druhého skočil do ohně? Kde nepanuje cynismus a sobectví? Kde jsou si kolegové oporou?

    Odpovědi na tyto otázky autor poskládal ze střípků posbíraných od lidí z různých odvětví od armády až po výrobu, od vlády až po investiční bankovnictví. A výslednou mozaiku poznání vložil do nové knihy Lídři jedí poslední – Proč některé týmy drží pohromadě a jiné selhávají.

    Armáda má jasno: důstojníci jedí poslední! A to, co má být v jídelně spíše symbolickým gestem, dostává na bitevním poli vážnější rozměr. Velcí vůdcové obětují vlastní pohodlí, dokonce nasazují vlastní život pro dobro těch, kterým velí. Tento princip používá lidstvo od dob lovců a sběračů a Simon Sinek ukazuje, že platí stále, možná víc než kdy jindy.

    Jsem ochoten jíst poslední – a co dál? Jak získám loajální a hluboce oddané kolegy, kteří se nezastaví před ničím, mají-li prosadit zájmy své organizace a vize svého lídra? Jak vybuduji stabilní a sebejistý tým, kde mají všichni pocit sounáležitosti a energii směřují k dosažení společného cíle?

    Simon Sinek, autor bestselleru Začněte s proč, je přesvědčen, že našel řešení.

    Více

    Vyšlo v edici
    Žádná velká věda

  • Práce na dálku - Remote: Office Not Required, Jason Fried a David Heinemeier Hansson

    Počet stránek: 248
    Vazba: pevná s přebalem
    Barevnost: černobílá
    Formát: 135 × 200 mm
    Vyšlo: Březen 2014

    Běžná cena: 319 
    Naše cena: 271 
    skladem 15 % sleva
    Formát:  epub,  mobi
    Naše cena: 219 
    ihned ke stažení
    Výhodné balíčky

    Od autorů bestselleru Restart, zakladatelů softwarové společnosti Basecamp (dříve 37signals), přichází dlouho očekávaná novinka! Kniha věnovaná fenoménu práce na dálku.

    Na práci z domova, vlastně odkudkoliv odjinud, hlavně ne z oficiální firemní kanceláře, je v knize nahlíženo jako na budoucnost, která se děje díky moderním technologiím právě teď. Autoři se nevěnují pouze zřejmým výhodám, jakými jsou například úspory, možnost spolupracovat s největšími talenty oboru, zvýšení produktivity, konec nezaměstnanosti v malých obcích…, ale ukazují i konkrétní postupy při přechodu na práci na dálku. Zaměstnavatelům i zaměstnancům. Odpovídají jim na všechny možné výmluvy – že inovace přichází pouze v týmu, že lidem se nedá věřit a co se stane s firemní kulturou?! Diskuze je čistě praktická, Fried a Hansson před více než deseti lety založili firmu o dvou partnerech – jedním v Kodani, druhým Chicagu. Dnes mají 36 zaměstnaců a milióny uživatelů na celém světě.

    Práva na knihu, která v angličtině vyšla na podzim 2013, byla prodána do více než 30 zemí. Zdá se tedy, že současné paradigma „Přiveďte práci k pracovníkovi, ne pracovníka do práce” je platné na všech kontinentech. Nikdy v historii nebylo snažší komunikovat a spolupracovat s kýmkoliv, kdykoliv a kdekoliv.

    Více

    Vyšlo v edici
    Žádná velká věda

  • Prodávat je lidské - To Sell Is Human: The Surprising Truth About Moving Others, Daniel H. Pink

    Počet stránek: 256
    Vazba: brožovaná
    Barevnost: černobílá
    Formát: 143 × 215 mm
    Vyšlo: Listopad 2013

    Běžná cena: 299 
    Naše cena: 254 
    skladem 15 % sleva
    Formát:  epub,  mobi
    Naše cena: 249 
    ihned ke stažení
    Výhodné balíčky

    Překvapivá a překvapivě užitečná kniha od autora dvou bestsellerů Drive a Whole New Mind, zkoumá a objevuje sílu prodejních schopností, kterou nakonec používáme úplně všichni. A zejména mimo oblast přímého prodeje. Podle statistik úřadů práce jsou jeden z devíti Američanů, jeden z osmi Japonců a 13 % Evropanů zaměstnáni v prodeji. Ale z průzkumu, kterého se účastnilo 7000 respondentů nepracujících v oblasti prodeje, vyplynulo, že přes dvě třetiny z nich tráví alespoň nějaký časový úsek dne přesvědčováním druhých. Ať už kolega, který umí nadchnout pro nový nápad, podnikatel hledající investory, rodič nebo učitel motivující dítě ke studiu, my všichni trávíme dny snahou ovlivnit ostatní. Daniel Pink tvrdí, že tradiční způsoby prodeje a obchodničení jsou nenávratně minulostí a pro úspěch jsou nezbytné úplně nové schopnosti a dovednosti. Dostupnost informací bere prodejcům náskok, kupující je častokrát stejně dobře připraven. Již nelze pracovat podle prodejního scénáře, improvizace je žádána a pokora je funkční zbraň. Éra nových obchodníků právě začala! Prodávat je lidské nabízí neotřelý pohled na umění prodeje, podpořený poznatky sociologie a psychologie a zabavuje odvětví prodeje negativní konotace blízké manipulaci. Kniha se pohybuje na prvních místech žebříčků NEW YORK TIMES, WALL STREET JOURNAL, WASHINGTON POST a dalších.

    Více

    Vyšlo v edici
    Žádná velká věda

  • Startup za pakatel - The $100 Startup: Reinvent the Way You Make a Living, Do What You Love, and Create a New Future, Chris Guillebeau

    Počet stránek: 308
    Vazba: brožovaná
    Barevnost: čb
    Formát: 143 × 215 mm
    Vyšlo: Září 2013

    Běžná cena: 319 
    Naše cena: 271 
    skladem 15 % sleva
    Formát:  epub,  mobi
    Naše cena: 219 
    ihned ke stažení
    Výhodné balíčky

    Doba je nelehká a vaše finanční situace se "sama od sebe" nezlepší. Na každém z nás leží tíha rozhodnutí, co se svým životem a co se svou obživou. Chris Guillebeau ve své knize Startup za pakatel – Objevte způsob, jak pracovat na sebe a živit se tím, co vás baví – přináší čerstvý pohled na to, jak se dnes postavit na vlastní nohy. Na knize je úžasné, že se týká prostě každého z nás. Autor ukazuje, že s trochou vůle a entusiazmu je téměř každý dospělý člověk schopen tvořit svůj vlastní malý byznys, jehož smysl pak je nejen v příjmu, ale i v radosti, kterou přináší.

    Chris vyhledal a vyslechl 1500 podnikatelů od ročního příjmu milion korun výše, kteří však začínali s pár tisícovkami v kapse. Z nich vybral padesátku nejzajímavější příběhů a hledal v nich společné rysy. Zjistil fascinující skutečnosti o tom, jak s poměrně malými prostředky (v mnoha případech konkrétně s jednou stodolarovkou) lidé nakonec proměnili svou vášeň, potřebu či koníček v úspěšný, smysluplný a zábavný byznys.

    Kniha je doplněna o české příběhy úspěšných firem napsané Filipem Dřímalkou.

    Více

    Vyšlo v edici
    Žádná velká věda

  • Začněte s proč - Start with Why: How Great Leaders Inspire Everyone to Take Action, Simon Sinek

    Počet stránek: 256
    Vazba: brožovaná
    Barevnost: černobílá
    Formát: 143 × 215 mm
    Vyšlo: Červenec 2013

    Běžná cena: 299 
    Naše cena: 254 
    skladem 15 % sleva
    Formát:  epub,  mobi
    Naše cena: 259 
    ihned ke stažení
    Formát: aplikace (mp3)
    Naše cena: 299 
    ihned ke stažení
    -0:00
    Přidat do košíku
    Výhodné balíčky

    Proč děláte to, co děláte? Proč jsou někteří lidé a některé společnosti úspěšnější, vlivnější, inovativnější a bohatší než ostatní? Proč způsob jejich vedení zajišťuje věrné zákazníky a loajální zaměstnance? A proč ti druzí, navzdory stejným podmínkám, nedokáží úspěch zopakovat?

    Každá organizace umí vysvětlit, co dělá, některá i jak to dělá. Ale jen velmi málo z nich umí podat vysvětlení, PROČ to dělá. Protože zisk a peníze nejsou nejsou odpovědí na PROČ, jsou jen výsledkem. Simon Sinek toužil objevit, co společného mají úspěšné osobnosti ve vedení firem i mimo ně. Při studiu vůdčích osobností a organizací, které velkou měrou ovlivnily svět, Sinek zjistil, že všichni uvažovali, jednali a komunikovali přesně stejným způsobem – vždy začali s otázkou PROČ, a až poté řešili, JAK a CO zrealizovat. Autor tento model nazývá zlatý kruh. Za PROČ se přitom nepovažují peníze nebo zisk, to jsou vždy jen výsledky. Osobnosti a firmy, které znají své PROČ, nepotřebují manipulovat – ony inspirují. Lidé je následují ne proto, že musejí, ale protože sami chtějí. Zaměstnance jejich práce těší, spatřují v ní smysl, mají zázemí a hrdost. Zákazníci jsou loajální, ochotni poskytnout podporu i v těžkých časech, imunní vůči manipulacím ostatních. Začněte s PROČ je kniha pro čtenáře, kteří sami podnikají, budují, vedou či teprve plánují, že se do něčeho pustí. Pokud principy zlatého kruhu správně uplatníte, stanete se sami přínosem pro malé i velké podniky, neziskové organizace i politické strany.

    Více

    Vyšlo v edici
    Žádná velká věda