Nakupte ještě za dalších 750 Kč (za 750 Kč a výše) a získáte nárok na poštovné v ČR zdarma.
Zobrazení 41–49 of 49 výsledků
Byl-li bestseller Kraď jako umělec o vypůjčování si vlivu druhých, tato knížka učí, jak ovlivňovat druhé, aby si půjčovali od vás.
Ukaž, co děláš! cupuje destruktivní mýtus o osamělém géniovi. Ukazuje umělcům a tvůrcům všeho druhu, spisovatelům i tvůrčím podnikatelům, jak se zapojit do nového prostředí sdíleného talentu. Je o tom, jak pomoci druhým, aby nás našli, o tom, že můžeme být doslova objeveni, je o využívání internetu místo ztrácení času networkingem. Klíčem je proces, nikoli produkt. Sdílejte něco malého každý den (ale nezměňte se v lidský spam). Uchovejte si mysl amatéra – jeho možnosti jsou neomezené. Buďte spojka, učitel, otevřený uzel. Nekřečkujte. Ukaž, co děláš! ukazuje v deseti nových principech, že musíte být otevření, štědří a stateční – umělci, od nichž budou krást jiní umělci.
10 PRINCIPŮ
Austin Kleon přesvědčí i ty, jimž vadí nutnost propagovat a prodávat sám sebe a nechtějí se zpronevěřit svým zásadám, ale přitom by rádi představili svou práci i celý proces tvoření. Je to kniha o self-promotion pro tvůrce, kteří se tak trochu stydí chlubit se vlastním peřím.
„Austin Kleon je jedním z nejbystřejších nových mozků kreativního světa. Kniha Ukaž, co děláš! demonstruje, proč. Pomocí jednoduchých, ale hlubokých vhledů a spousty svých úžasných obrázků zavrhuje staré stereotypy kreativního života a říká na rovinu, jaká je skutečnost.“ – Daniel H. Pink, autor knihy Prodávat je lidské
Amazon Bestseller #1 ve třech kategoriích
Nastal čas skoncovat s érou přepracovanosti, chaosu, stresu a otravného „nestíhám“. Obdiv už nesklízí workoholik, ale ten, kdo si při zachování profesionality dokáže v klidu užít své odpolední volno i víkendy a dokáže se vyspat do růžova.
Revolucionáři firemní kultury a autoři bestselleru Restart, mimo jiné tvůrci platformy Basecamp (bez níž by tato novinka nevyšla, neboť Melvil „běží“ celý na Basecampu), přicházejí s dalším převratným konceptem: KLIDNÁ FIRMA. Je to místo, kde vedení aktivně pečuje o to nejhodnotnější, co má k dispozici – o své zaměstnance. Jejich čas a energie je totiž vůbec nejcennějším zdrojem – a jen krátkozraký management nechá zápal svých zaměstnanců vyhasnout.
Autoři zvěstují, že je čas přestat oslavovat „šílení“ a začít oslavovat „klid“. Fried a Heinemeier Hanson své argumenty umí podložit: už při zakládání Basecampu se stal klid pilířem firemní kultury. Knihu V práci nemusí být blázinec tvoří praktický a inspirativní destilát poznatků a zkušeností, jež může uvést do života kterýkoli manažer či šéf – a je jedno, v jakém oboru či v jak velké společnosti. Je to návod pro management zítřka.
„Kniha War of Art je koktejlem z čirého kofeinu, adrenalinu a LSD. Vystupte ze svého těla, shlédněte na to, jak nevědomky sabotujete svou vlastní práci, a vraťte se z tripu jako válečníci.“ — Michal Kašpárek, Finmag.cz
Stručný, poutavý a praktický návod k úspěchu v jakékoli tvůrčí sféře. Válka umění by se dala bez nadsázky popsat jako Sun-c' pro duši.
Co mnoha z nás brání dělat to, co dělat toužíme? Jak se můžeme vyhnout blokům při jakémkoli tvůrčím počinu, ať už chceme založit vysněnou firmu, napsat román nebo namalovat mistrovské dílo?
Autor mnoha románových bestsellerů Steven Pressfield odhaluje nepřítele, kterému čelí každý z nás, nastiňuje bitevní plán ke zdolání vnitřního nepřítele a nakonec zdůrazňuje jednotlivé kroky k dosažení největšího úspěchu.
Válka umění klade důraz na odhodlání potřebné k odhalení a překonání překážek v cestě našich ambicí a pak názorně ukazuje, jak dosáhnout nejvyšší úrovně tvůrčí disciplíny.
Uvažujte nad tím jako nad drsnou láskou... k sobě sama.
Ať už jste umělci, spisovatelé nebo podnikatelé, tato prostá, osobní a smysluplná kniha vás inspiruje k využití svého životního potenciálu.
Jak přišel o peníze miliardář Karel Janeček? Proč zkrachovala restaurace pražskému kavárníkovi Ondrovi Kobzovi? Proč má Aňa Geislerová jen základku?
Nepoděláš, nevyděláš aneb jak se nepodělat, když se něco podělá: poučení z šedesáti skutečných příběhů českých podnikatelů, ředitelů, investorů, tvůrců, umělců, sportovců, všeumělů a dobrodruhů.
Kniha vychází z populární série pravidelných setkání a přednášek FuckUp Nights, během kterých známé osobnosti v deseti minutách mluví nikoli o svých úspěších, ale naopak o věcech, co se zrovna dvakrát nepovedly. Jedná se o celosvětové hnutí s původem v Mexiku, kde se v roce 2013 první FuckUp Night uskutečnila. Dnes se koná každý měsíc ve více než 130 metropolích světa včetně českých měst. Setkání mají za cíl především oslavit neúspěch, jakožto zcela přirozenou a přínosnou součást lidského života.
Tomáše Studeník, zakladatel české verze Fuckup Nights Prague, ve své knize vycházející v naší edici Hvězdy šťavnatě převypráví a komentuje ty nejšťavnatější příběhy osobností, s nimiž se za několik let večerů Fuckup Nights setkal. Dozvíte se tak, co si z daného průšvihu odnesly a co by dnes třeba udělaly jinak, a v ideálním případě se poučíte dřív, než byste se sami vydali podobnou cestou.
Proč děláte to, co děláte? Proč jsou někteří lidé a některé společnosti úspěšnější, vlivnější, inovativnější a bohatší než ostatní? Proč způsob jejich vedení zajišťuje věrné zákazníky a loajální zaměstnance? A proč ti druzí, navzdory stejným podmínkám, nedokáží úspěch zopakovat?
Každá organizace umí vysvětlit, co dělá, některá i jak to dělá. Ale jen velmi málo z nich umí podat vysvětlení, PROČ to dělá. Protože zisk a peníze nejsou nejsou odpovědí na PROČ, jsou jen výsledkem. Simon Sinek toužil objevit, co společného mají úspěšné osobnosti ve vedení firem i mimo ně. Při studiu vůdčích osobností a organizací, které velkou měrou ovlivnily svět, Sinek zjistil, že všichni uvažovali, jednali a komunikovali přesně stejným způsobem – vždy začali s otázkou PROČ, a až poté řešili, JAK a CO zrealizovat. Autor tento model nazývá zlatý kruh. Za PROČ se přitom nepovažují peníze nebo zisk, to jsou vždy jen výsledky. Osobnosti a firmy, které znají své PROČ, nepotřebují manipulovat – ony inspirují. Lidé je následují ne proto, že musejí, ale protože sami chtějí. Zaměstnance jejich práce těší, spatřují v ní smysl, mají zázemí a hrdost. Zákazníci jsou loajální, ochotni poskytnout podporu i v těžkých časech, imunní vůči manipulacím ostatních. Začněte s PROČ je kniha pro čtenáře, kteří sami podnikají, budují, vedou či teprve plánují, že se do něčeho pustí. Pokud principy zlatého kruhu správně uplatníte, stanete se sami přínosem pro malé i velké podniky, neziskové organizace i politické strany.
Zbraně vlivu jsou dnes již téměř klasickou knihou o přesvědčování a manipulaci (nebo taky o vyhovění a persuasi). Autor v knize přináší odpověď na otázku, proč říkáme „Ano“, i když nesouhlasíme.
Nejcitovanější sociální psycholog současnosti Robert Cialdini se více než třicet pět let věnuje výzkumu vyjednávání, přesvědčování a problematice vyhovění. V rámci svého výzkumu se nechával inkognito najímat jako podomní obchodník, dealer drogistického zboží, prodejce automobilů nebo pracovník PR agentury. Absolvoval školení obchodních firem, kurzy prodejních dovedností, analyzoval postupy nejúspěšnějších prodejců. Výsledkem jeho neobvyklého úsilí je dokonalá pomůcka pro každého, kdo chce mít svůj život, ať již profesní či soukromý, pevně ve svých rukou.
Kniha je určena všem těm, kteří odmítají být manipulováni, kteří chtějí porozumět tomu, v čem tkví síla přesvědčovacích taktik a hodlají se aktivně bránit.
Stanfordští vědci Justin Sonnenburg, Ph. D., a Erica Sonnenburgová, Ph. D., jsou průkopníky v jedné z nejrevolučnějších oblastí zkoumání lidského zdraví. V rámci výzkumu na Stanfordově univerzitě studují vztahy mezi lidským tělem a biliony organismů, zástupců tisíců druhů, které v něm sídlí – mikroby, které souhrnně označujeme jako mikrobiotu. Věděli jste, že ve svých střevech máte větší počet mikroorganismů, než kolik má vaše tělo buněk? (Kdo koho vlastně hostí?) Věděli jste, že geneticky jsme si z 99.9% podobní, zatímco v případě mikrobiomu se naopak z 80 % jeden od druhého lišíme? Možná jste slyšeli, že ve střevech průměrného západního člověka žije 1200 různých druhů bakterií, a to vám může připadat jako obrovské číslo. Jenže průměrný obyvatel Amazonie nosí v zažívacím traktu 1600 druhů a je mnohem méně náchylný k západním nemocem.
Výzkumy, jejichž počet v posledních dvou letech mnohanásobně narostl, naznačují, že mikrobiota ovlivňuje naše tělo mnoha zásadními způsoby. Sonnenburgovi i na základě svých průlomových experimentů v knize vysvětlují, jak se mikroorganismy z velké části podílí na tom, zda jsme nemocní nebo zdraví, štíhlí nebo obézní, dobře naladění nebo náladoví.
Kniha Zdravá střeva sice nemá odpověď na všechno, a sami autoři uznávají, že zatím více nevědí než vědí. Přesto pro své rodiny už sestavili základní bezpečný plán pro zdravý životní styl zaměřený na výživu mikrobioty, včetně receptů a jídelníčků – a dělí se o něj se svými čtenáři. V tomto důležitém a poutavě napsaném titulu autoři zkoumají bezpečné alternativy k antibiotikům, zaměřují se na fermentovanou stravu, probiotika a prebiotika i další změny stravovacích návyků a životního stylu, které posilují zdraví mikrobioty.
Díky této knize nahlédnete nejen do oblasti, která je rozhodující pro vaše zdraví, ale také do oboru, jehož hvězda teprve vychází.
Nestíháte? Cítíte se zavaleni úkoly a v noci přemýšlíte, na co jste kde zapomněli? Vyzkoušejte Babautův naprosto minimalistický systém deseti jednoduchých návyků na zlepšení produktivity a osobní rovnováhy nazvaný Zen to done (ZTD). Lze jej zvládnout mnohem snadněji než nástrahy jiných komplexních systémů. Babauta rozvíjí ty nejlepší triky z metody GTD Davida Allena i návyků Stephena Coveyho a vytváří tak unikátně komprimovaný celek. Knihu přečtete za dva večery, ale může změnit celý váš život.
Kniha roku podle National Public Radio, The New York Times Book Review, Time, Wall Street Journal, Washington Post.
Seznamte se s nejžhavějším startupem v Silicon Valley založeným Elizabeth Holmesovou, která se po roce studia rozhodla opustit Stanford, aby se mohla plně věnovat svému přelomovému vynálezu. Svou vizí mnohé uchvátila natolik, že ji začali označovat za Steva Jobse v sukních. Velké ambice, bohulibé poslání, strhující nadšení a skvělý tým zajistily firmě přízeň investorů, kteří do ní nalili několik set milionů dolarů. Hodnota Theranosu vystoupala k neuvěřitelným devíti miliardám dolarů.
Velké maloobchodní řetězce byly plné očekávání. Edison, slibný diagnostický systém Theranosu, byl právě uveden na trh a měl oživit jejich stagnující byznys. Ale tou dobou už i Elizabeth Holmesová špatně zakrývala obavy.